اعلام آمادگی ۷۵۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب فارس

خبرپارسی – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: تاکنون ۷۵۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

صابر سهرابی امروز دوشنبه ۲۸ آبان ماه در جلسه علنی شورای شهر شیرازضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: نمایشگاه کتاب سوم آذرماه امسال به عنوان بزرگترین رودیداد فرهنگی استان فارس آغاز به کار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان این که، در حال حاضر انجام کارهای مقدماتی ناشران در حال انجام است و امیدواریم امسال نیز نمایشگاهی در شان کتاب‌دوستان استان فارس برگزار کنیم، افزود: تا کنون  ۷۵۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس اعلام آمادگی کرده اند .

سهرابی با بیان اینکه هفته کتاب‌وکتابخوانی امسال با همکاری نهادکتابخانه‌های عمومی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان اجرا شد، تاکید کرد:‌امسال با یک هم افزایی توانستیم برنامه‌های جدید را اجرا کنیم که یکی از این برنامه‌ها معرفی سفیران کتاب شیراز است.

او افزود: هر سال سه نفر به عنوان سفیران کتاب انتخاب می‌شوند و در طول این مدت به ترویج کتاب و کتابخوانی در سفرهای شهرستانی و حتی کشورهای خارجی می‌پردازند.

این مدیر فرهنگی همچنین از پروفسور مرتضی خوشخوی زهتاب دانشمند برجسته علوم کشاورزی ایران و جهان و دارای تألیفات متعددی در حوزه علم و در حوزه حافظ پژوهی و سعدی شناسی، کامران حیدری مستندساز بین‌المللی شهر شیراز که از چندین فستیوال جهانی همچون آرژانتین، هلند، فرانسه و … کسب جایزه کرده به همراه  مهتاب نبوی تنها بازیکن تیم پاراتکواندو ایران و دارای مدال طلا و برنز آسیا که دارای دو تألیف است، به عنوان سفیران کتاب استان فارس در سال ۹۷ یاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.