اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه شش هزار نفره شیراز را تامین می کنیم

خبرپارسی –  مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: موظف به تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه ۶ هزار نفره شیراز هستیم.

حسن کریمی که پیش از ظهر امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت در حاشیه بازدید از پروژه ۶ هزار نفره شیراز سخن می‌گفت افزود: این پروژه یکی از زیباترین مجموعه های ورزشی کشور است که می‌تواند زیرساخت‌ها قدرت توسعه ورزش قهرمانی در استان فارس و کشور فراهم تر از قبل کند.

وی با اشاره به تاریخچه کلنگ زنی و روند اجرایی این پروژه گفت:ساخت این پروژه عملاً از سال ۹۷ جدیدی شده است و در طول دو سال گذشته با سرعت خوبی پیش رفته است.

کریمی این سرعت عمل را نتیجه تاکید وزیر ورزش، حمایت استاندار و اراده موجود در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان فارس دانست.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گره موجود در این پروژه برای تکمیل کارهای جزئی باقیمانده را عدم ابلاغ اعتبار به این شرکت عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر لزوم تکمیل این پروژه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ورزشگاه شش هزار نفری شیراز در دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

انتظار داریم  ورزشگاه شش هزار نفری شیراز تا اواخر خرداد ماه به بهره برداری برسد

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: انتظار داریم ورزشگاه شش هزار نفری شیراز تا اواخر خرداد ماه به بهره برداری برسد. حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه درحاشیه بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشوراز ورزشگاه ۶ هزار نفره شیراز سخن می‌گفت افزود: این پروژه جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۷ است، اما عملیات احداث آن عملاً از سال ۹۵ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال یافتن مقصر علت تاخیر در آغاز عملیات اجرایی این پروژه نیستیم افزود: عوامل مختلفی باعث شده تا از سال ۹۵ تا ۹۷  روند اجرایی این پروژه با سرعت کمی پیش رود، اما ساخت آن از سال ۹۷ و با حمایت مقام عالی وزارت و استاندار فارس سرعت گرفت تا جایی که اکنون نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آن حاصل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه این بازدید که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز حضور داشت افزود: متأسفانه از بهمن ماه ۹۸ تا کنون بار دیگر برخی عملیات های اجرایی با سرعت کمی پیش می‌رود.

کامیاب افزود:بخش‌های باقیمانده در این پروژه در جبهه‌های مختلف است و می توان همزمان آنها را به پایان برد. وی با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر لزوم به بهره برداری رسیدن این پروژه تا دو ماه آینده از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خواست تا با رفع مشکلات پیمانکار شرایط را برای افتتاح این مجموعه تا دو ماه آینده فراهم سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.