استفاده ابزاری مدعیان ارزش ها ازبانوان نجیب شیرازی

خبر پارسی – اگر از ارکسترهای نظامی و نواختن ساز و دهل های سنتی و بومی که عمدتا در مراسم های رسمی و یا شادی برای ورود مقامات عالی رتبه و احیانا آئین های بومی بگذریم،بعید می دانم تجربه اجرای موسیقی خیابانی آن هم از نوع جاز و درام را حداقل در بعد از انقلاب در شیراز شاهد بوده باشیم.

اقدام اخیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در برگزاری موسیقی خیابانی آن هم به بهانه اعیاد مذهبی اقدامی تحسین برانگیز و در خور توجه است. اعیاد اسلامی یکی از ویژگی های خوب و شادی آفرین دین اسلام است که متاسفانه استفاده درستی از آنها نمی شود .این اعیاد با این کیفیت و کمیت با توجه به قیاس با  ادیان دیگر از اهمیت ویژه ای در نوع خود برخوردار است. برخی از کج اندیشان همواره بر این نکته مغرضانه اصرار دارند که دین اسلام با غم و اندوه گره زده شده است! شهید مرتضی مطهری در کتاب امداد های غیبی می گوید “بعضی از مقدس مآبان و مدعیان تبلیغ دین ،به نام دین با همه چیز به جنگ برمی خیزند شعارشان این است اگر می خواهی دین داشته باشی پشت پا بزن به همه چیز ، شاد مباش و شادی نکن،از خلق بگریز و به انزوا پناه بر “

اخیرا یکی از سایت های اصول گرا عکس هایی از تماشاگران موسیقی خیابانی در شیراز منتشر کرده و نوشته موسیقی در پیاده رو با چاشنی بد حجابی!

63652_926

 دوستان اصولگرای ما فراموش کرده اند که همین خانم های به زعم آنها بد حجاب در وقت انتخابات چقدر عزیز دلشان می شوند و البته فقط در روزهای منتهی به انتخابات عزیز دل هستند! فقط در روزهای منتهی به انتخابات مشکل شرعی بد حجابی حل می شود!فقط در روزهای منتهی به انتخابات بد حجابی آزاد است و حتی به انتشار گسترده تصاویر آنها مبادرت می ورزیم!

231_450

دختران بدحجاب همواره ابزاری برای رسانه های منفعت طلب اقتدارگرا است و همیشه هم برای تبلیغ اهدافشان با این تفاوت که گاهی  منفعت آنها در نقد این دختران است و گاهی  درتجلیل از آنها!

یکی از سایت ها چه خوب نوشته بود که: هیچ وقت این ریا، تزویر و رفتارهای دوگانه ی شما را در برخورد با دختران وزنان بد حجاب ایرانی، تحمل نخواهند کرد.یک روز قبل از انتخابات همه شماها خواستار برخورد قاطع با دختران بی حجاب هستید. به گونه ای که نصیحت دولت مبنی بر برخورد عاقلانه با دختران بد حجاب را به شدت رد کرده و خواستار ریشه کن کردن هرگونه بی حجابی و بدحجابی در ایران هستید. بدون اینکه بین بدحجاب های ناآگاه از حکم حجاب در دین و آن بی حجاب هایی که بصورت شبکه ای دست به این ناهنجاری میزنند، تفاوتی قائل بشوید. و همه را از یک نگاه مورد مجازات قرار می دهید. که این کار شماها به هیچ عنوان منطبق بر مبانی و اصول اسلامی نیست.

232_883

اما متاسفانه در موقع انتخابات، همین دختران بدحجاب نقل و نبات سوژه های خبری رسانه ملی و رسانه های اقتدار گرا  می شوند. که این رسانه ها با این کارشان می خواهند بگویند؛ ای مردم جهان همین بدحجاب ها هم جمهوریت و هم اسلامیت نظام کنونی ایران را قبول دارند. یعنی خودشان اعتراف و اذعان دارند که همین بدحجاب ها به هیچ عنوان در صدد هنجارشکنی و بی ثباتی در ایران نیستند حال چه از بعد سیاسی و چه فرهنگی.اما متاسفانه این برخوردهای دوگانه رسانه های اقتدارگرا تداعی کننده استفاده ابزاری از شرف و حیثیت دختران باوقار و نجیب ایران عزیزمان است.قبل از انتخابات علیه دختران بدحجاب تیتر و مطلب می زنند اما در روز انتخابات دختران بدحجاب می شوند یک انقلابی حامی نظام.آیا چون منافع شان درگرو این نوع تبلیغات رسانه ای است؟

13910215175631458_PhotoL

 

در پایان باید گفت : خدا را شاکریم که قانون اساسی این چکیده خون شهدا  فصل الخطاب دستگاه قضا است و جارو جنجال رسانه های اقتدارگرا مانع از اراده پولادین سیستم قضایی در اجرای کامل قانون اساسی نمی شود.دختران جامعه ما اگر در زمان انتخابات نجیب و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند در دیگر زمان ها هم یارو یاور حاکمیت هستند.حضور آنها اگر در برنامه هایی چون دهه فرهنگ ایراد دارد در انتخابات هم ایراد دارد و اگر این حضور در انتخابات شایسته تقدیر است در برنامه های شادی آفرین مذهبی هم قابل تقدیر است.لطفا حیثیت بانوی مسلمان پارسی را بالاتر از اهداف سخیف جناحی قرار دهید لطفا!

2 دیدگاه برای “استفاده ابزاری مدعیان ارزش ها ازبانوان نجیب شیرازی

  1. این سایت ها رو بذارید هر جور دلشون می خواد بنویسن!
    یه مشت از ورشکستگان سیاسی که الان بیکار شدن رو باید به حال خود رها کنید
    مهم اینه که این جشن ها در وسط شیراز همچنان درحال برگزاری هستند و مردم هم دارن خوش می گذرونن
    درود بر اداره کل ارشاد و شهرداری و نهادهای انتظامی که از امنیت مردم در این مراسم محافظت می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.