استاندار فارس: پروژه‌های شهرداری شیراز در راستای ایجاد توازن منطقه‌ای و عدالت اجتماعی است

خبرپارسی – استاندار فارس با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری شیراز در راستای ایجاد توازن منطقه‌ای و عدالت اجتماعی است، افزود: این پروژه‌ها با دیدگاه ایجاد توازن منطقه ای و عدالت اجتماعی و با تاکید بر مناطق کمتر توسعه یافته هدف‌گذاری شده است.

عنایت الله رحیمی با همراهی شهردار شیراز و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری، از پروژه‌های پردیس سینمایی و سالن امفی تئاتر روباز بوستان جوان  در میدان کوزه‌گری، تقاطع غیرهمسطح باهنر- کمربندی، فرهنگسرای فرزانگان در منطقه ٩ شهرداری شیراز ، پروژه تقاطع غیرهمسطح مهدیه – امیرکبیر، تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی و مجتمع آموزشی شهروند بازدید کرد.

  وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری شیراز، عنوان کرد: این پروژه‌ها با دیدگاه ایجاد توازن منطقه ای و عدالت اجتماعی و با تاکید بر مناطق کمتر توسعه یافته هدف‌گذاری شده است.

 وی ادامه داد: این پروژه‌های با شعار اصلی شورای پنجم شهر شیراز که توسعه فرهنگی و تاکید بر شهر انسان محور است همخوانی داشته و بر پیشرفت کالبدی و ترافیکی شهر نیز اثر گذار خواهد بود.

رحیمی با اشاره به بازدید خود از پردیس سینمایی بوستان جوان در منطقه کوزه‌گری، عنوان کرد: این مجموعه که شامل سالن‌های سینما و آمفی تئاتر روباز است با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در دست اجرا است.

 وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی شهرداری شیراز این پروژه ۱۸ ماه اینده به بهره برداری خواهد رسید، تاکید کرد: پروژه پردیس سینمایی در منطقه کوزه‌گری نیز در راستای اصلاح توزیع نامتناسب خدمات و ایجاد توازن در آن است.

 نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه تلفات جاده ای و حوادث رانندگی در کمربندی جنوب یکی از معضلات شهر شیراز است، اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری  از جمله افزایش کنترل و نظارت با نصب دوربین های هوشمند و ایجاد گارد ریل و جداکننده و احداث تقاطع‌های غیر هم سطح در راستای رفع مشکلات در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه پروژه‌های شهرداری شیراز با مبالغ عظیم و توان بالای پیمان کار و استفاده از توان تخصصی سازمان عمران شهرداری شیراز در دست اجرا است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تعهدات راه و شهرسازی برای احداث سه تقاطع غیر هم‌سطح در کمربندی شیراز، از انجام طراحی ها و اقدامات اولیه برای اجرای این پروژها خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.