استاندار فارس: برای مردم و همراه مردم گام بر میداریم

خبرپارسی –  در مسیر مدیریت خود همواره با  مردم برای مردم و همراه مردم طی طریق خواهیم کرد.

شامگاه دیروز دوشنبه ۱۷ دیماه مراسم معارفه عنایت اله رحیمی، استاندار فارس با حضور حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، فعال رئیس مرکز فوریت های امنیتی اطلاعات و اخبار وزارت کشور ، آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
رحیمی در این مراسم با اشاره به فعالیت  ۲۸ ساله خود در عرصه  خدمت در  استان فارس، افزود: بر اساس این سوابق طولانی آشنایی مناسبی با  دیدگاه ها،  نوع تصمیمات، رفتار و منش مدیریتی موجود دارد.
استاندار فارس تاکید کرد:  به روز کردن تجربیات،  مسلح شدن به علم روز،  تاکید بر استفاده از  مشورت نخبگان و متخصصین را  در راستای  تکامل بخشیدن به روش مدیریتی خود به کار خواهم گرفت.
عنایت الله رحیمی با اشاره به تسلط  خود بر  توانمندی ها و چالش های استان ، خاطرنشان کرد: بزرگترین توانمندی استان فارس  علاقه و عشق به نظام مقدس جمهوری  اسلامی  و توسعه و پیشرفت ایران است که تقدیم ۱۴ هزار و ۶۰۰ شهید گلگون کفن،  ۳۸ هزار جانباز و ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده به نام جمهوری اسلامی نشانه ای برای اثبات این مدعا است.
وی با بیان اینکه تقدیم این شهدا و ایثارگری های مردم دیار فارس  را نشانه ای از عشق به ولایت و کشور می دانم ، عنوان کرد:  روحیه ایثار و فداکاری مردم استان فارس  به عنوان سرمایه ای بزرگ و  تکیه گاه قدرتمند  ما  برای حرکت رو به جلو و دستیابی به قله‌های توسعه و پیشرفت است.
استاندار فارس وجود سومین حرم اهل بیت و همچنین وجود  هزار و ۴۰۰ بقعه و امام زاده را از پتانسیل های اصلی سرمایه گردشگری و زیارت در استان فارس دانست و افزود: بهره گیری از این پتانسیل‌ها نه تنها  فرهنگ ایرانی اسلامی را ترویج می‌ دهد بلکه زمینه ایجاد درآمد برای کسبه و تجار را نیز مهیا خواهد کرد.

 رحیمی افزود:  وجود اقلیم چهار فصل استان فارس، مقام دوم استان در تولید محصولات کشاورزی، وجود ۵ هزار واحد تولیدی در بخش صنعت، رتبه اول فارس در دارا بودن ذخایر معدنی خاک نسوز، رتبه دوم استان در دارا بودن معادن سنگ های تزیینی و همچنین پیشینه  ۶ هزارساله عمیق فرهنگی، تاریخی و باستانی فارس توشه مناسبی برای استفاده از این توانمندی ها در مسیر ایجاد رفاه و آرامش برای مردم در اختیار ما قرار خواهد داد.
استاندار فارس با بیان اینکه بدون تردید چالش ها و تنگناهایی نیز در استان فارس وجود دارد  که به آنها واقف هستیم، تاکید کرد؛ با ایجاد تعاملی موثر میان مدیریت ارشد استان، نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و سایر اقشار و گروه ها از پتانسیل های استان فارس برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید استفاده لازم را خواهیم کرد و در این مسیر خستگی ناپذیر در خدمت مردم خواهیم بود.
وی با بیان اینکه سعی من شنیدن دیدگاه های صاحبان اندیشه و حرکت در چارچوب مشی اعتدالی که دولت هم بر آن تاکید دارد ، گفت: در مسیر مدیریت خود همواره با  مردم برای مردم و همراه مردم طی طریق خواهیم کرد.

رحیمی افزود: ایجاد بستر مناسب  برای جلب  و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، حمایت از  بخش خصوصی، توجه به توسعه اقتصادی و تکمیل پروژه های عمرانی، توجه به حوزه  فرهنگ، تقویت سمن ها و گروه های مردمی فعال در جامعه،  تقویت احزاب واقعی سیاسی،  ایجاد بستر مناسب برای جوانان و بانوان را در برنامه های مدیریتی خود مد نظر قرار خواهم داد.
نماینده عالی دولت در فارس، افزایش سرمایه اجتماعی را امری مهم در اصول مدیریتی خود برشمرد و تاکید کرد: تقویت و توسعه  بستر نشاط و سر زندگی  در جامعه را مد نظر دارم چرا که معتقدم  جامعه افسرده روی پیشرفت را نخواهد دید و مسیر توسعه از جامعه ای شاد و پر نشاط و سرزنده میگذرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.