استاندار بوشهر فیس بوکش را کلید زد + عکس

خبر پارسی – نقل از خلیج فارس: مصطفی سالاری اولین مطلب صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی فیس بوک را منتشر کرد.

به گزارش «خلیج فارس»؛ استاندار بوشهر که این صفحه را در ۹ دسامبر ۲۰۱۴ (آذرماه امسال و چند روز پس از تصدی استانداری) ایجاد کرده، اما تاکنون مطلبی در آن ننوشته بود و صرفا چند تصویر از خودش و کامنت های برخی هم استانی ها در این صفحه موجود بود.

346445_817

سالاری اولین مطلب خود در صفحه فیس بوکش را بعد از ظهر یکشنبه ۴ اسفندماه نوشته که در عینا در ادامه می خوانید:

سلام، امروز یکشنبه که برای پیگیری برخی امور استان تهران هستم، برای اولین بار فرصت یافتم خدمت دوستان اعلام حضور کنم. بنا دارم هقته ای یکی دو بار کامنت هایتان را بی واسطه بخوانم و در حد امکان در تصمیمات لحاظ کنم.

پیشرفت بوشهر دغدغه مشترک ماست لذا امیدوارم در آبادانی بوشهر همگان به یاری بشتابند. هر ایده و پیشنهاد و یا انتقاد، ممکن است سرآغاز و مبنای تحولی شگرف باشد.

یاری و همدلی شما برای ارتقاء بهره وری و بهره برداری از همه موهبتهای خدادای استان، فرصت مغتنمی است …. رای به دولت تدبیر و امید، برای تقویت امید و نشاط و پویایی بوده، که کاری است همگانی بخصوص نیازمند حضور نسل جوان در همه مراحل و جوانب امور. سربلند و پیروز باشید.

پیش از این برخی مسئولان دولتی نیز صفحاتی در فیس بوک ایجاد کرده بودند که فعال ترین آنها ظریف وزیر خارجه، ابتکار رییس سازمان محیط زیست و جهانگیری معاون اول رییس جمهور می باشند.

گفتنی است این شبکه اجتماعی در ایران مسدود می باشد و دسترسی به آن با نرم افزار فیلترشکن امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.