استار تاپ کسب و کار اینترنتی در شیراز فعال شد

خبرپارسی – استارتاپ اینترنتی که توسط یک تیم از جوانان شیرازی متخصص رشته های مختلف، برای ارائه خدمات مشاغل طراحی شده راه اندازی شد .

جعفر صادقی مدیر داخلی موسسه‌ی آرکا ژینوس راژمان، یکشنبه ۲۴ تیر در جمع خبرنگاران گفت: شهروندان در شیراز با استفاده از این اپلیکیشن امکان دریافت حدود ۴۰۰ نوع خدمت را در زمینه‌های مختلف تعمیراتی، سلامتی، بهداشتی و … خواهند داشت.

او گفت: کار طراحی و دریافت مجوزهای فعالیت اپلیکیشن آژیر، با هدف عرضه‌ی خدمات در بخش‌های مختلف، به اتمام رسیده است و این استارتاپ از چهارشنبه رسما رونمایی و فعال خواهد شد.

صادقی با تاکید بر اینکه اپلیکیشن طراحی شده خدمات فروش کالا و جابه‌جایی کالا و مسافر را جزو لیست ندارد، افزود: این اپلیکیشن با هدف معرفی متخصص یا استادکار در رشته‌هایی نظیر تعمیر خودرو، لوازم منزل و ساختمان، برگزاری مراسم‌ها، پرستاری از بیمار، آشپزی، آرایشگری و … راه‌اندازی شده است و ما رابط بین مشتری و متخصص هستیم.

مدیر داخلی موسسه‌ی آرکا ژینوس راژمان مدعی است که آینده‌نگری‌های حقوقی و مدیریتی برای امنیت خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده، کمیت و کیفیت مناسب و متناسب بودن قیمت خدمات انجام شده و مجریان پروژه مباحث نظارتی را نیز دنبال کرده‌اند.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ متخصص یا استادکار در رشته‌های مختلف برای همکاری با این اپلیکیشن پس از طی فرآیندهای مد نظر جذب شده‌اند، امکان افزایش تعداد این افراد را تا بیش از ۲ هزار نفر پیش‌بینی کرد.

صادقی با تصریح اینکه سیستم ناظران فنی برای بررسی کیفیت و کمیت ارائه‌ی خدمات پیش‌بینی کرده است، گفت: کسب درآمد این سیستم از محل ۱۵ درصد کل قیمت خدمت عرضه‌ شده به مشتری و توسط استادکار طرف قرارداد، انجام می‌شود.

او گفت: تمام متخصصان طرف قرارداد دارای گواهینامه‌های مهارتی، سابقه‌ی کار و ترجیحا پروانه‌ی کسب هستند و به لحاظ سوء پیشینه نیز پایش شده‌اند.

صادقی ابراز امیدواری کرد که با توجه به سرعت فراگیر شدن ارائه و دریافت خدمات در بخش‌های مختلف از طریق فضای مجازی و استارتاپ‌ها، زمینه برای توسعه‌ی فعالیت‌های آژیر در دیگر شهرهای استان فارس و حتی سایر استان‌های کشور فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.