از رحیمی پول گرفته اند و شایعه می سازند

خبر پارسی – آمنه شیرافکن- نقل از شرق – «حمید رسایی» هنوز موعد صحن علنی مجلس نشده، آن روی سکه را نشان داده و پای نامه اینستاگرامی‌اش نوشته «راستی فراموش کردم یادآوری کنم که بهترین دفاع، حمله است.» او این استراتژی را به‌خوبی عملیاتی کرده و در حالی‌که هنوز ماجرای پرونده معاون اول احمدی‌نژاد در صدر خبرهاست، توپ را به زمین حسن روحانی انداخته، به‌ویژه در روزهایی که با مهارت اصولگرایانه، پرونده تخلف معاون اول احمدی‌نژاد به پای اصلاحات و کارگزاران نوشته می‌شود. رسایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داده «زنجانی پنج‌میلیارد‌تومان به ستاد انتخاباتی حسن روحانی کمک مالی کرده است.»
از اینها گذشته، رسایی در اینستاگرامش نوشته «اصحاب بنفش پاسخ دهند که این مبلغ هنگفت بر چه اساسی و از کدام منابع بابک‌خان بوده؟ آیا این همان پولی نیست که هرازگاهی وزیر نفت دولت یازدهم از خوردن و بردن آن سخن می‌گوید و آقای جهانگیری صفت و نشانی آن را می‌دهد؟ ظاهرا با هنر رسانه‌های این جماعت، چوب بابک زنجانی را دیگران می‌خوردند و پیازش را این جماعت به رنگ بنفش! راستی درخت گردوان به این بزرگی، درخت خربزه الله‌اکبر! اگر حکم رحیمی آن بود که صادر شد، حکم دریافت کمک پنج‌میلیاردی از بابک زنجانی چقدر است؟»
اکبرترکان، که در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، قائم‌مقامی ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی را برعهده داشت، به‌کل دریافت کمک پنج‌میلیاردتومانی بابک زنجانی توسط ستاد انتخاباتی رییس‌جمهوری در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری را فاقد صحت دانسته و خبر را تکذیب می‌کند: «این اظهارنظر حرف بی‎ربطی است. به صراحت می‌گویم که این موضوع صحت ندارد.»
برخی از معاون اول احمدی‌نژاد پول گرفته‌اند
مشاور ارشد رییس‌جمهوری البته آماده است برای شفاف‌سازی هرچه بیشتر، ترازنامه‌ مالی ستاد انتخاباتی حسن روحانی ر‌ا ارایه دهد. ترکان خط‌وربط حاشیه‌سازی‌ها و شایعه‌پراکنی‌هایی از این دست را از میان آدم‌هایی می‌داند که به گفته او از معاون اول رییس دولت گذشته پول گرفته‌اند و حالا توپ را به زمین دیگری می‌اندازند.
او با اظهار تاسف از بیان برخی ادعاها و سخنان از سوی برخی نمایندگان مجلس، تاکید کرده: «متاسفانه برای به بعضی از اتفاق‌هایی که در مجلس رقم می‌خورد، بسیار غصه می‌خورم و امیدوارم این مشکلات به‌زودی حل شود. این سخنان تنها از سوی کسانی مطرح می‎شود که از معاون اول رییس‌جمهوری دولت سابق پول گرفته‌اند و می‌خواهند با این ترفند نگرش اذهان عمومی را تغییر دهند. در ستاد آقای روحانی چنین خبرهایی نبوده و هیچ پول هنگفتی برای امور انتخاباتی مصرف نشده است.»
در ستاد آقای روحانی از این خبرها نبود
ترکان با اشاره به اینکه معتقدم ستادهای انتخاباتی، اشخاص برجسته و احزاب باید ترازنامه مالی عملکرد را خود ارایه دهند، افزوده: «بارها اعلام کرده‎ایم نسبت به ارایه ترازنامه آمادگی داریم و در صورت تحقق این موضوع در اولین روز، ترازنامه مالی خود را ارایه خواهیم داد تا مشخص شود چه هزینه‎هایی در ستاد آقای روحانی در ایام انتخابات صورت گرفته است. ترازنامه مالی باید از سوی احزاب، تشکل‎ها و شخصیت‎های سیاسی به‌منظور مشخص‌شدن هزینه‎های آنها ارایه شود.»
رسایی در پیام اینستاگرامی‌اش نوشته: «بابت محاکمه رحیمی از دستگاه قضایی تشکر می‌کنیم و برای دیگر متهمان مالی مثل مهدی هاشمی یا دیگر کمک‌بگیران انتخاباتی، همین قاطعیت و صدور احکام متناسب را انتظار داریم. اکنون با اینکه ٧٠درصد از نمایندگان مجلس هشتم تغییر کرده‌اند، برخی برگه‌ای دستشان گرفته‌اند که بله! باید معلوم شود کدام یک از نمایندگان این کمک مالی را برای انتخابات گرفته‌اند.»
او همچنین خبر داده که «(ح – ف) برای ادای توضیحات احضار شده، آقایان مسوول عصیانی که تاکنون ۴٧ ناسزا نثار منتقدان کرده‌اند، خودشان را کنترل می‌کنند یا باز هم در یکی از سخنرانی‌های بعدی، ناسزایی نصیب منتقدان می‌کنند؟ آیا باز هم با فضاسازی به وسیله شوهر‌خواهرهایی که در هیات‌های مختلف کاشته‌اند، برای منتقدان احکام شدید و غلیظ ساختگی صادر می‌کنند تا با فضاسازی رسانه‌ای به قول خودشان، زبان منتقدان را کوتاه ‌کنند؟»
حمید رسایی این روزها پرخبر است. با اینکه مجلس این هفته صحن علنی ندارد، پرونده او در دوره مدیرکلی‌اش در ارشاد قم هنوز در صدر خبرهاست. بگومگوهای او و اشرفی‌اصفهانی نیز به رسانه‌ها رسیده و حالا همه می‌دانند یکی از دو نماینده موردنظر رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری، حمید رسایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.