احمدی‌نژاد: ظلم بنی‌امیه ماندگار نبود، این دولت هم ماندنی نیست!

خبرپارسی-سایت خبری فردا از حامیان قالیباف نوشت:  محمود احمدی نژاد در سفر اخیر خود به خوزستان و دیدار از مناطق عملیاتی در محافلی که در معرض سوال قرار گرفته است، عبارات خاصی را در پاسخ بر زبان آورده است.

 وی که با حضور در مناطق عملیاتی کوشید دوباره وجهه ای «حزب اللهی» از خود به نمایش بگذارد، در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی خود تصریح کرده است:  «بزودی برمیگردیم». وی هم چنین در واکنش به پرسشی که به زاویه کردن او از مسیر انقلاب و رهبری اشاره داشته است تاکید کرده است: من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم و به شایعات دشمنان توجه نکنید!

وی همچنین درباره  رد صلاحیت  احتمالی خودش و افراد منتسب به او در انتخابات های آتی  چنین پاسخ داده است: برای چی باید رد صلاحیت شویم!؟

مطابق این گزارش وی در عبارات خاص و عجیب درباره دولت جدید ، تاکید کرده است که: «این دولت دوام  نخواهد آورد مگر ظلم بنی امیه ماندگار شد که اینها هم دوام بیاورند!»

مطابق با این گزارش وی درباره یار دیرین خود  مشایی  از سوی برخی افراد مورد سوال قرار می گیرد که در پاسخ به این سوالات تصریح کرده است:  جمله ای که گفتم تکرار میکنم ؛من یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد! وی ادامه داده است: « مظلومیت مشایی برای همه مشخص شد و اگر در انتخابات تایید می شد حتما رای می آورد.»

وی هم چنین  وعده داده است که: «در آینده نگفتنی ها را میگویم  و فعلا بخاطر رهبری سکوت کرده ایم و….»

پیشتر اخباری مبنی بر فعال شدن حلقه انحرافی در فضای سیاسی کشور منتشر شده بود و اظهارات اخیر رییس جمهور سابق را می توان نشانه ای از این امر به شمار آورد.

 

1 دیدگاه برای “احمدی‌نژاد: ظلم بنی‌امیه ماندگار نبود، این دولت هم ماندنی نیست!

  1. کارنامه شما از روز هم روشن تر است که چه خیانتهایی به این ملت و اسیبهایی به این مملکت زدید
    الحق و انصاف که …نژاد هستی با ان حزب مثل خودت

    لعنت خدا به همراه سرداران دروغ و افترا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.