احد جمالی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس شد

خبر پارسی – به پیشنهاد استاندار فارس و تصویب وزیر کشور احد جمالی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس منصوب شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس در حاشیه مراسم معارفه خود گفت: فارس پتانسیل فراوانی در عرصه نیروی انسانی داشته و همواره محل تولید فکر در سطح کشور بوده است.
احد جمالی افزود: نیروی انسانی، بزرگ‌ترین سرمایه هر جامعه به شمار می‌رود و کشورمان در این زمینه ظرفیت‌های قابل توجهی دارد.
وی با بیان اینکه همکاری و تعامل عقلانی و منطقی در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس قرار خواهد داشت، افزود: برای تشکیل اتاق فکر و جلسات مشورتی اهمیت زیادی قائلیم و به تفکر جمعی اصالت خواهیم داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس با تاکید بر اینکه شفاف سازی قوانین و روان سازی مقررات اداری مورد توجه وی قرار خواهد داشت، گفت: تلاش می‌کنیم با ایجاد بانک اطلاعات نیروی انسانی در مسیر شناسایی افراد توانمند و کمک به واحدهای مختلف استانداری تلاش کنیم.

جمالی با اشاره به اینکه مدیریت پویا و فعال با سرکشی از بخش‌های مختلف زیر مجموعه و رسیدگی به مسائل کارکنان تحقق خواهد یافت، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم زمینه را برای ارائه خدمات رفاهی و خدماتی مطلوب‌تر به کارکنان دولت در استان فراهم کنیم.
وی خاطر نشان کرد: ورود گرایشات سیاسی به محیط کار را ناروا و حرام می‌دانم و تلاش می‌کنیم با تعامل و همکاری مطلوب، زمینه خدمت بیشتر به مردم و نظام اسلامی را فراهم کنیم.
جمالی که از جانبازان جنگ تحمیلی و جزو خانواده معظم شهداست مدیر نمایندگی آموزش و پرورش مناطق ششده قره بلاغ و خرامه، مدیر کل حراست استانداری فارس در دولت اصلاحات، مشاور عمرانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات، مدیر دفتر فنی و عمران اداره کل اوقاف فارس و مشاور مدیر کل این اداره را در در کارنامه اجرایی خود داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.