اجرای طرح “پنجشنبه های رنگین” توسط کودکان بی سرپرست و بد سرپرست

خبرپارسی – رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: طرح «پنجشنبه‌های رنگین» با هدف به تصویر کشیدن خلاقیت و توانایی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر ابراهیم گشتاسبی‌راد با اشاره به اجرای طرح پنجشنبه‌های رنگین در شیراز، تاکید کرد: این طرح ویژه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ساکن در محلات کمتر برخوردار شهر شیراز است که در راستای شیراز شهر دوستدار کودک عملیاتی گردید تا زمینه فرصت برابر و توجه ویژه به این کودکان را فراهم کند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه دوره‌های آموزش نقاشی گروهی از شهریورماه برای این کودکان آغاز شده است، تصریح کرد: در این دوره ها دو استاد حرفه‌ای در رشته نقاشی به همراه ۱۵ نفر کمک مربی، آموزش‌های لازم را به کودکان ارائه می‌کنند.
همت معاون اجتماعی این سازمان نیز با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه نقاشی گروهی این کودکان با عنوان «شهر من» به مناسبت هفته وحدت گفت: جهت برگزاری این نمایشگاه، ۸۰ کودک از محلات سنگ سیاه، بیات، آستانه و شهرک سعدی با هدف تقویت روحیه نشاط، خودباوری، عزت نفس و کشف توانایی‌ها، خلاقیت و استعدادها تحت آموزش قرار گرفتند که خوشبختانه نمایشگاه با استقبال خوب شهروندان عزیز مواجه گردید و تمامی آثار گروهی کودکان به فروش رفت و در پایان نمایشگاه از سه نفر از کودکان خالق آثار برتر تقدیر و به آنهاجوایزی اهدا شد.
سارا همت افزود: طرح «پنجشنبه‌های رنگین» با هدف به تصویر کشیدن خلاقیت و توانایی این کودکان برگزار گردید و جهت ماندگار شدن آثار کودکان با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز، دیوار جنب متروی معالی آباد به این امر اختصاص یافت.
وی با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد جمعیت امام علی (ع) و صبح آفرینش در فرایند ایده تا اجرای این طرح، ضمن تشکر از این سازمانها از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز نیز که در این طرح همکاری مستمر داشتند، قدردانی نمود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در پایان ضمن قدردانی از تمام کودکانی که در این طرح مشارکت داشتند از آنها جهت استفاده از سالن های ورزشی و مراکز فرهنگی، اجتماعی و تفریحی شهرداری دعوت بعمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.