آیت الله حائری شیرازی:حالاکه ریاست جمهوری به دست جریان مقابل اصولگرایی افتاده،آسمان به زمین آمده؟/ رییس‌جمهور خیلی بهتر از قبلی‌ها، در اطاعت از رهبری صحبت می‌کند

خبر پارسی – روزنامه شرق به نقل از آیت …الله محی الدین حائری شیرازی در مصاحبه با خبرگزاری رسا نوشت:
نمی‌شود که ما نظامی داشته باشیم که اساسا در آن منتقدی نباشد! البته منتقدی که در اصول کلان با ما مشترک باشد، اما در اداره کشور نظرات و سلایق متفاوت خود را بگوید. مگر ما اصولگراها معصوم هستیم که هر کسی مخالف ما بود، او مطلقا طرد شود؟ ممکن است ما هم در بعضی موارد اشتباه کنیم. پس اگر اینطور است که معصومیتی در کار نیست، دست‌به‌دست‌شدن مناصب و قدرت هم هیچ امر خطرناکی نیست.

الان ریاست‌جمهوری از دست اصولگراها به دست گروه مقابل افتاده است، آسمان به زمین آمده است؟ چه اتفاقی افتاده است؟ مثلا آنها الان دارند به‌جای تیم قبلی، با غربی‌ها مذاکره می‌کنند، خب از دو حال خارج نیست؛ یا موفق می‌شوند که نهایتا موفقیت آنها، موفقیت نظام و رهبری است چرا که اساسا رهبری به آنها اجازه انجام این مذاکرات را داده و از آن حمایت کرده است یا موفق نمی‌شوند و مشخص می‌شود که همان شیوه قبلی باید اعمال شود.

آیت‌الله حائری‌شیرازی افزود: «ما امروز می‌بینیم رییس‌جمهور خیلی بهتر از قبلی‌ها، در اطاعت از رهبری صحبت می‌کند. همه می‌دانیم ایشان قبل از اینکه رییس‌جمهور هم بشود، در این قسمت، سابقه مثبتی داشت و منصوب رهبری هم بود. الان هم معتقد به ولایت است، هم معتقد به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، هم علاقه‌مند به آقای‌هاشمی! اما این دلیل نمی‌شود تا زمانی که خطایی فاحش مرتکب نشده است و فقط به دلیل اینکه به آن آقا عقیده دارد، به ایشان یک علامت باطل شد بزنیم.

DSC08380

DSC08243

DSC08249

عکس زهرا حجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.