آیت الله ایمانی:سفر دکتر روحانی به شیراز یادآور سفر رهبر معظم انقلاب به این شهر است/ ایمانی مچکریم!

خبر پارسی – حضرت آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز در اجتماع بزرگ مردم این شهر و نیز در دیدار برگزیدگان استان با رئیس جمهور ضمن اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های فارس در حوزه های پزشکی،کشاورزی،الکترونیک ،گردشگری و فرهنگی خواستار توجه دولت به توسعه زیر ساخت های این بخش ها شد و با اشاره به سابقه تمدنی فارس و وجود دو دانشگاه بزرگ شیراز و علوم پزشکی توجه ویژه دولت به این استان را خواستار شد.
آیت الله ایمانی که رئیس جمهور را با روی گشاده در سفر به شیراز به حضور پذیرفته است،در جلسات مهم شانه به شانه دکتر روحانی او را همراهی کرده تا شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را در سال جاری تحقق بخشیده باشد.

امام جمعه شیراز با استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید در سفر به فارس گفت:شیراز با امید به آینده و با تدبیر برنامه های امروز و فردا حرکت کرده و حرکت خواهد کرد.
او دیدار رئیس جمهور با نخبگان را نیز به فال نیک گرفت و خطاب به رئیس جمهور گفت:انتظارمان این است که سفر شما به شیراز پر از خیر و برکت برای فارس باشد.
وی در پایان سخنانش در دیدار رئیس جمهور با نخبگان نیز سفر دکتر روحانی را یادآور سفر مقام معظم رهبری در اردیبهشت ۸۷ دانست و اظهار امیدواری کرد که این سفر هم مثل سفر رهبر انقلاب به شیراز پر از خیر و برکت باشد.
پیش از سخنان رییس جمهوری آیت‌الله ایمانی امام جمعه فارس از همدلی و همزبانی اقشار مختلف با مسئولان در استان فارس سخن به میان آورد و با اشاره به سابقه مردم فارس در دفاع مقدس و ظرفیت‌ها در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری خواستار زمینه‌سازی لازم برای حضور بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.