آمارها از عملکرد دکتر ایمانیه می گویند/ جای خالی استادان علوم پزشکی شیراز در جمع برترین دانشمندان کشور

خبر پارسی ـ ایرنا: گزارش ماه فوریه نظام رتبه بندی ESI یا Essential Science Indicators  منتشر شد و اسامی ۱۷ نفر دانشمند برتر علوم پزشکی کشور در حالی مشخص شده که استادان دانشگاه و پزشکان استان فارس دراین گروه جایگاهی ندارند.

نتایج نظام رتبه بندی ESI براساس میزان استنادات به مقالات مجلات منتخب بانک اطلاعاتی ISI Web of Science و در یک دوره ده سال و ده ماهه از اول ژانویه ۲۰۰۳ میلادی تا پایان اکتبر ۲۰۱۳ میلادی محاسبه شده است.

بر اساس این گزارش که توسط گروه علم سنجی، مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شده دکتر محمد عبدالهی، دکتر باقر لاریجانی، دکتر فریدون عزیزی، دکتر رضا ملک زاده، دکتر نیما رضایی، دکتر عباس شفیعی، دکتر محمدرضا زرین دست، دکتر احمدرضا دهپور، دکتر رسول دیناروند، دکتر شکوفه نیک فر، دکتر اصغر آقامحمدی، دکتر یدالله امیدی، دکتر محمد برزگر جلالی، دکتر احمد اسماعیل زاده، دکتر حسین حسین زاده، دکتر لیلا آزادبخت و دکتر رویا کلیشادی در ردیف دانشمندان برتر علوم پزشکی کشور قرار دارند.

این پزشکان از دانشگاههای علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی تبریز، سازمان غذا و دارو، علوم پزشکی اصفهان وعلوم پزشکی مشهد بیشترین تعداد مقاله را در مجلات منتخب بانک اطلاعاتی داشته اند.

Pharmacology & Toxicology ، Clinical Medicine ، Social Sciences, General ، Immunology ، Chemistry، Neuroscience & Behavior، Agricultural Sciences از جمله رشته های موضوعی است که مقالات علمی در آن ارائه شده است .

 

29 دیدگاه برای “آمارها از عملکرد دکتر ایمانیه می گویند/ جای خالی استادان علوم پزشکی شیراز در جمع برترین دانشمندان کشور

  1. بابا دانشمند پزشکی رو بی خیال، در طرح نوای نور و راهیان نور و اعزام به مناطق جنگی که در زمان جنگ خودشان توفیق حضور نداشتند واقداماتی که وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی هست اولیم.با این طرح پزشک خانواده هم در امر درمان از آخر اول میشیم

  2. رتبه 7 کشوری در امتحان بورد تخصصی امسال حاصل 8 سال تلاش دکتر ایمانیه است

  3. تنها چیزی که برای الف بی اهمیته دانش ورزی است تو بخش ما فعال ترین و بهترین استاد رواز بخش بیرون کرد حتی به نظر ما دانشجو ها هم توجه نکرد چون دوستای عزیزش ازش خواسته بودن!!!!!!!

  4. سلام. تو را خدا این اما را نشون خود برخی بدید تا شاید……گرچه خودش نادان نیست و خوب میدتند که با دانش و دانش دوستان و دانشمندان چه کرده.اخه اساتید شیراز انگیزه و امکاناتی برای تحقیق ندارن.

    1. اونایی رو هم که انگیزه دارن رو با زد و بند با دوستای ضعیف و پوچش بایکوت کرده!

  5. اقای دکتر نه تنها به اساتید مطرح و فعال و دانش پژوه بها نمی دهند بلکه حتی آنها را بایکوت می کنند. نمونه اش در گروه فیزیولوژی اخیرا یکی از اساتید جوان فعال که هم تدریس عالی داشتند و هم بهترین پژوهشگر بخش بوده اند را به خاطر حسادت همکاران جابه جا کرده اند اسمش را هم گذاشتند به خاطر مصالح گروه. آیا مصالح گروه آن است که اساتید ضعیف به اساتید قوی و مطرح حمله کنند و رئیس دانشگاه هم آنها را حمایت کند؟ !!!! برای گفته هایم شاهد فراوان دارم تمام دانشجویان گروه این را می دانند، ما همه متاسفیم که دانشگاه علوم پزشکی شیراز این قدر سطحش پایین آمده که نه تنها اساتید مطرح حمایت نمی شوند بلکه قربانی هم می شوند.

    1. دقیقا من هم این خبر را تایید می کنم با این کاری که ایمانیه انجام داده کل گروه رو از هم پاشونده !!!!!!!! دیگه اساتید پیش کسوت فیزیولوژی اعصاب حتی تو سمینار ها هم شرکت نمی کنن! انگار که روی گروه خاک مرده ریخته باشن همه سرد و بی روح شدن! آخه این چه مدیریتی هست که به جای پیشرفت دانشگاه داره باعث پسرفت و ابروریزی دانشگاه میشه؟!!!!! کی باید به ما ها جواب بده؟!!!!!!

  6. کاش تیشه مهلک برخی فقط ریشه علم را در دانشگاه شیاز زده بود وبه همین حد بسنده کرده بود.اما افسوس وصد افسوس که با تندرویها وحق کشی هایی که به نام دین وشریعت محمدی در حق استاد ،کارمند ودانشجویان رواداشتند ضربه بس مهلک تری به دین وایمان انها زد که غمش بسیار سنگین تر وجبرانش بسیار سخت تر است.ویل للمصلین،الذینهم عن صلاتهم ساهون،الذینهم یراعون(وای بر نمازگزاران ریاکار).

    1. واقعا” با عث تاسف است که مدیریت دانشگاهی چون علوم پزشکی شیراز توسط افرادی غیر علمی هدایت میشود و به جای بها دادن به اشخاص محقق و توانمند با تنگ نظری شاهد تحقیر علم و دانش هستیم . امیدواریم وزیر بهداشت گزینه ای علمی و توانمند را جهت این دانشگاه برگزینند.

    2. واقعا” با عث تاسف است که دانشگاهی چون علوم پزشکی شیراز توسط افرادی نه چندان مطرح علمی هدایت می شود و به جای بها دادن به اشخاص محقق و توانمند با تنگ نظری شاهد دست کم گرفتن علم و دانش هستیم . امیدواریم وزیر بهداشت گزینه ای علمی و توانمند را جهت این دانشگاه برگزینند.

    3. این دینداری دروغین همه رو به ستوه آورده حتی از دین و مذهب هم سوء استفاده میکنن تا اساتید علمی رو بزنن !!! ما که خسته شدیم کی این خفقان تموم میشه؟؟!!!!

  7. آقای دکتر میگن شما خانم دکتر “م” که از همه نظر عالی بود رو به خاطر شاد شدن دل آقای دکتر “ر” جا به جا کردید، جان مادرتون خودتون بگید چرا آقای دکتر “ر” این قدر براتون عزیزه؟!!!!! نکنه یه خوش خدمتی کرده توصیه کرده رئیس بمونی شیطون!!!!!

    1. برای چی باید خانم دکتر برن؟ ما دانشجوها دوستشون داشتیم ایشون هم خوش برخورد و خوش اخلاق بودند هم با سواد بودن هم کارای علمیشون بهترین بود. جرا ما نمیتونیم باهاشون پایان نامه بگیریم؟ چرا این دانشگاه برعکس عمل میکند اساتید خوب را حذف می کند به خاطر همینه که آمار ها اینطوری در میاد.

  8. اقای صدری ضمن عرض تشکر؛شما رو به خدا چنین خبرهایی رو چند روز در تیتر اصلی سایت نگه دارید وبعد به قسمتهای پایین تر منتقل کنید تا اطلاع رسانی موثرتری انجام شود.

    1. من هم موافقم این خبر ارزش زیادی داره چون نشون میده این دانشگاه به چه وضع اسف باری کشیده شده!!!!!!!!!!!

      1. فرهاد رهبر رفت .به امید اینکه نفر بعدی دکتر ایمانیه باشه.

  9. جناب دکتر ایمانیه خانم دکتر موسوی بهترین استاد گروه فیزیولوژی است و شما که میگن یک رییس دانشگاه دانشجو محور هستید آیا نباید نظرما دانشجویان را بپرسید . اگر این اتفاق افتاده باشه برای شما و دانشگاه فاجعه است.

  10. دانشگاه شیراز بیش از 8 سال است که به جای بها دادن به علم و اساتید دانشمند به مسائل متفرقه غیر علمی بها میده. انتظار میره دانشگاهیان این رو بدونن که بهترین راه خداشناسی علم و تحقیقات است.

  11. یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور به امید بازگشت درجه علمی معتبر و مدیریت منطق و تقوی به جای تحجر و … به دانشگاه شیراز.

  12. این برخوردهای سلیقه‌‌ای و برخاسته از نظرات شخصی شما تا کجا ادامه خواهد داشت؟ تا کی قرار است به اسم تشخیص مصلحت و مصلحت سنجی، “تعیین مصلحت” و “منفعت سنجی” کنید؟

  13. ایشون با اجرای طرج عجولانه وشتابزده پزشک خانواده و شرایط حال کشور موجب شده هر ماه مبالغ زیادی از بیت المال به جیب گروهی پزشک عمومی بی دلیل و بدون زحمت سرازیرکنه و مردم را سرگردان و این شده هنر 8 ساله این آقا

  14. گروه فیزیولوژی که اصولا داغون شده یه سری استاد تیک دار رئیس شدند و اساتید سالم ایزوله شدند. جو گروه هم غم باره ما بیچاره ها هم که فقط باید درس بخونیم و به جای مراقب سر جلسه امتحان بریم. هر کس بیاد فیزیولوژی شیراز بدبخته از برکت کارای دکتر ایمانیه.

  15. آقای رییس دانشگاه اگر شما به جای حفظ پست ومقام خودتان به دانش و پژوهش و حمایت از اساتید توانا اهمیت میدادید امروز این آمار برایدانشگاهی چونشیراز موجب سرافکندگی نبود.

  16. این آقای دکتر “ر” محبوب آقای رییس مگر قرار نبود معاون آموزشی دانشگاه بشه؟

  17. آقای وزیر امروز اول اسفنده لطفا به ما عیدی بدید یه رئیس لایق و کاردان برای دانشگاه شیراز بذارید که علم و دانش رو فدای پست و باند بازی نکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.