آتش نشانان برای ایمنی، سلامتی و آرامش شهروندان از جان خود می گذرند

خبرپارسی – معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، واقعه تلخ “برمشور” را نمونه بارز از جان گذشتگی آتش نشانان دانست و افزود: آتش نشانان برای ایمنی، سلامتی و آرامش شهروندان از جان خود می گذرند .

محمدرضا محمد حسن پور با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی سازمانی حساس، بسیار فعال و پرتلاش است، گفت: باید با هم افزایی و کار جمعی اتفاقات بزرگی در سازمان آتش نشانی رخ دهد.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه از یکی از سرمایه های شهرداری شیراز برای تصدی مدیریت سازمان آتش نشانی استفاده شده، افزود: انتظار می رود نحوه مدیریت و عملکرد مدیر جدید به عنوان یک آتش نشان با مدیران گذشته تفاوت داشته داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز امروز نیز در این آیین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی را یکی از سازمان های پویا، فعال و به روز شهرداری دانست
سیروس پاک عطرت با اشاره به سوابق مدیر جدید سازمان آنش نشانی، گفت: محمدهادی قانع پیش از این مدیر آموزش سازمان و همین امر نشان می دهد که مسئولین امر انتصاب هوشمندانه ای داشته اند، چون امروز به توان آموزشی در این سازمان بیش از پیش نیازمندیم.
رییس جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، نیز در این مراسم داشتن نیروی انسانی خلاق، توانمند و جوان را مهمترین سرمایه شهرداری شیراز دانست و گفت: آتش نشانان همواره دغدغه نجات مردم داشته و دارند.
محمدهادی قانع، ضمن تقدیر از مدیران شهرداری به خاطر انتخاب فردی از جنس بدنه سازمان، گفت: این سازمان، یک سازمان مردمی و ایثارگر است و ایثارگری در آنان موج می زند.

وی، داشتن نیروی انسانی خلاق، توانمند و جوان را مهمترین سرمایه شهرداری شیراز دانست و افزود: آتش نشانان همواره دغدغه نجات مردم داشته و دارند.
قانع با اشاره به اینکه «پیشگیری بهتر از درمان» شعار عملیاتی ماست، اظهار داشت: باید با فرهنگ سازی شهروندی و آموزش های ایمنی سعی در ارتقا فرهنگ شهروندی داشته باشیم و باید بتوانیم به بهترین نحو به شهروندان خدمات رسانی کنیم.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از زحمات محمد فرخ زاده و یقطین، رییس و سرپرست سابق سازمان آتش نشانی شیراز تقدیر و محمدهادی قانع، به عنوان مدیر عامل جدید این سازمان معرفی شد. معاون برنامه ریزی و آموزش سازمان آتش نشانی، معاون معاون آموزش و ایمنی پیشگیری سازمان، مدیر آموزش آتش نشانی، مسئول عملیات هلال احمر شیراز، جوان برتر فارس، دارنده مقام سوم مسابقات کشوری امداد و نجات، کارمند نمونه شهرداری و امدادگر برتر فارس در سوابق قانع ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.