آب سرد استانداری فارس بر غوغاسالاران: هیچگونه دخالتی در دعوت، تصمیم گیری و صدور مجوز برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نداشته ایم

خبر پارسی – اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با صدور بیانیه ای اعلام کرد:استانداری فارس هیچگونه دخالتی در دعوت، تصمیم گیری و صدور مجوز برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نداشته است.
در این بیانیه که سایت روابط عمومی استانداری فارس منتشر کرده،آمده است:
برگزاری جلسه روز دانشجو و دعوت از سخنران این مراسم با مجوز هیات نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز( با توجه به مصوبه شماره ۵۱۱ مورخ ۱۳۸۱/۱۱/۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی ) ،مرکب از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز،مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ،نماینده وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرفته و هیچگونه مجوزی از سوی استانداری در این رابطه صادر نگردیده و هشدار های لازم امنیتی نیز در خصوص شیوه برگزاری مراسم روز دانشجو به دست اندر کاران مراسم داده شده است . لذا طرح هر گونه مطلب و موضو عات شبهه افکنانه در افکار عمومی از طریق فضاهای مجازی ، رسانه هاو تجمعات غیر قانونی ، مبنی بر دعوت، دخالت ،تصمیم گیری و صدور مجوز از سوی استانداری قویاً تکذیب می گردد.
بدیهی است چنانچه در صدور مجوز و برگزاری مراسم ،وبیانات سخنران در حوزه تحت مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تخلفی رخ داده باشد توسط مقامات امنیتی و قضایی قطعا رسیدگی به عمل می آید که در این خصوص بلافاصله توسط اداره کل اطلاعات استان مستندات لازم جمع بندی و جهت اعمال برخوردهای قانونی با سخنران و برهم زنندگان آرامش به دادگستری استان ارسال گردیده است.
شایان ذکر است جهت انجام هماهنگی و اعمال نظارت بیشتر،جلسه ای با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ، استاندار محترم فارس و سایر مسئولین مربوطه برگزار و بر هماهنگی بیشتر در برگزاری این گونه جلسات و مراسم تاکید و مقرر گردید قبل از دعوت و برنامه ریزی تعامل بیشتری توسط مسئولین استان صورت پذیرد.
موکداً اعلام می گردد اظهارات و سخنرانی های شبهه انگیز و ساختار شکنانه که خطوط قرمز نظام را خدشه دار و آرامش جامعه رامختل نماید مردود و محکوم است.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس
به گزارش خبر پارسی برخی مسئوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تشکل های افراطی دانشجویی و نیز سایت های افراطی اصولگرا سعی داشتند فرار رو به جلو کنند و توپ قصور خود و طیف فکریشان را به زمین استانداری فارس شوت کنند.پاسخ قاطع استانداری فارس آب سردی بر غوغاسالاران بود.

۴۵

1 دیدگاه برای “آب سرد استانداری فارس بر غوغاسالاران: هیچگونه دخالتی در دعوت، تصمیم گیری و صدور مجوز برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نداشته ایم

  1. از قبل هم معلوم بود که حضرات انجمن جعلی با هماهنگی مدیریت علوم پزشکی قصد دارند علیه مدیران دولتی کارشکنی کنند.ولی متاسفانه خود دوستان این رو نمیفهمیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.