آبستراکسیون، شورای شهر شیراز را به جنجال کشید

خبرپارسی- خروج هدفمند رئیس و چند عضو شورای شهر شیراز از جلسه علنی، اعتراض یکی از اعضا و سپس درگیری لفظی وی با رئیس را به دنیال داشت .

مهدی حاجتی در جریان جلسه علنی چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت شورای شهر شیراز در اعتراض به خروج تکراری رئیس و چند عضو شورا که موجب از اکثریت افتادن شورا می شد، خواستار عزل رئیس شورا شد، درخواستی که با واکنش تند دستغیب مواجه شد.

مهدی حاجتی با بیان اینکه رئیس شورا صلاحیت این مسئولیت را ندارد، گفت:  باید در اولین جلسه نسبت به تعیین ریاست جدید با یک طرح دو فوریتی اقدام شود.

وی در اعتراض به سکوت اعضای شورای شهر و دعوت وی به سکوت گفت: در محافل خصوصی از رئیس شورا گلایه می‌کنید، اما به صورت علنی چرا صحبتی نمی‌کنید؟

دستغیب: خدا را شکر که جهاد پل زد تا شما به شهر بیایید

حاجتی: این نگاه شما فاشیستی است

اعتراض مهدی حاجتی موجب بازگشت احمدرضا دستغیب به صحن شورا شد.

رئیس شورا با ناراحتی در پاسخ به اعتراض حاجتی گفت: فکر نمی‌کنم اخلاق اصلاح‌طلبی مدعیان دروغین اصلاحات این باشد که پشت سر دیگران دروغ بگویند؛ این روش اصلاحات نیست، از روش انسانیت هم نیست.

دستغیب ادامه داد: اینطور نیست که هرکسی به شیراز آمد خود را شهروند شیراز بداند؛ خدا پدر جهاد سازندگی را بیامرزد که با زدن پل موجب شد یک عده بیایند در شهر و ادعای شهرنشینی کنند .

حاجتی در واکنش به سخنان دستغیب، این سخنان رئیس شورا را فاشیستی خواند و دستغیب در پاسخ گفت: از طرف من مشکلی نیست که سخنان من را فاشیستی بدانید، انسان‌های بی‌منطق دیگران را محکوم به فاشیست می‌کنند.

دستغیب در پایان گفت: من به عنوان رئیس شورا جلسه امروز را تعطیل اعلام می کنم و از جلسه خارج شد، اما نایب رئیس شورا با درخواست اعضاء در جایگاه رئیس شورا قرار گرفت و با طرح دستور کار جلسه شورا را ادامه داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.