کمیته استیناف کامیاب را تبرئه کرد/ کامیاب:فعلا به کارآموزشی فکر می کنم

خبرپارسی-کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با پذیرش اعاده دادرسی مدیرعامل سابق برق شیراز رای به برائت او و پایان محرومیتش صادر کرد.

حیدرعلی کامیاب که اردیبهشت امسال در پرونده تبانی لیگ دسته اول به سبب تساهل و سهل انگاری در مدیریت باشگاه محروم شده بود با گرفتن وکیل درپی اثبات حقانیت خود و برائت از اتهام وارده گردید و کمیته استیناف فدراسیون روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه رای قبلی خود را نقض کرد تا کامیاب از محرومیت رهایی یابد.

وی در گفت و گو با خبرپارسی در این باره گفت:از مدتها قبل پیگیر این موضوع بودم و وکیلم هم موضوع را دنبال می کرد اما دقیق در جریان جزییات رای جدید نیستم.

وی افزود:اینکه یک تیم به سفر نمی رود متاسفانه در فوتبال بی پول ما عادی است. من هم اتهامم تبانی نبود می گفتند چرا در دیداری که سرنوشت ساز بوده برق حضور نیافته و سهل انگاری در مدیریت کرده اید. الان بازیکنان پرسپولیس تهران با آن همه دبدبه و کبکه و هزینه های هنگفتی که رویانیان و شیرینی کرده اند دست به اعتصاب زده اند. اگر مثلا برای بازی با فجر به شیراز نیایند باید گفت تبانی شده؟ یا اگر باختند بگویند عمدا قبل از بازی تمرین نکردند تا ببازند؟ این حرفها خنده دار است. برای بازی با جویبار هم شنیدم بازیکنان برق نرفته اند. باید کار را ریشه ای حل کرد وگرنه وقتی پول نباشد بازیکن بالاخره دنبال راهی برمی آید و تنها حربه آنها هم اعتصاب است. من چه کار میتوانستم بکنم تا بازیکنان به تبریز بیایند؟ همین حرفها را به کفاشیان هم زده بودم.

کامیاب در پاسخ به این سئوال که حالا با رای جدید و رفع ممنوعیت حضورتان در فوتبال، تصمیمی برای فعالیت در فوتبال ندارید اظهار داشت: من در هنرستان فرااندیشان حضور دارم و کار آموزشی را که سالها به آن مشغولم ادامه می دهم. اگر جایی احساس کنم می توانم کمک کنم در خدمت ورزش خواهم بود در غیر اینصورت به زندگی ام می پردازم. فعلا برنامه خاصی ندارم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.