کامیاب: هیچ وجدان بیداری نمی تواند منکر اقدامات دولت در شرایط تحریم باشد

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس: هیچ وجدان بیدار و عقل سلیمی نمی تواند منکر اقدامات این دولت در شرایط سخت تحریم باشد.

حیدرعلی کامیاب چهارشنبه ۶ آذر در جمع کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: تخریب زیرساخت‌ها در واقع تحمیل هزینه به مردم محسوب می‌شود و نمی توان باور کرد که اجرا کنندگان تصمیمات منافقان و معاندان، دلشان برای مردم سوخته است.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر هوشیار بودن مردم و جدایی صف معترضین به افزایش نرخ بنزین با آشوبگران، افزود: رفتارهای آشوبگران در ۴۸ ساعت نشان داد که برقراری امنیت در کشور چه نعمت بزرگی است.

کامیاب سوء استفاده از بصیرت، هوشیاری و غیرت مردم در مواجه با اتفاقات هفته گذشته را گناهی نابخشودنی و اقدام برای تحقق توطئه دشمن علیه نظام و کشور دانست و افزود: هیچ وجدان بیدار و عقل سلیمی نمی تواند منکر اقدامات این دولت در شرایط سخت تحریم باشد.

وی با اشاره به اقدامات دولت طی ۶ سال گذشته گفت: مقایسه عملکرد این دولت در حوزه های مختلفی نظیر آب، راه ، گاز و. .. افزود: مگر کسی می تواند آمارهای مستندی که نشان دهنده عملکرد دولت در حوزه های مختلف عمرانی است را انکار کند؟

مدیر کل ورزش و جوانان فارس احداث یک و نیم میلیون مترمربع فضای ورزشی، افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد باشگاه های خصوصی استان، تامین حداقل های ورزشی در اکثر روستاهای استان و غیره را تنها بخشی از عملکرد دولت در حوزه ورزش دانست و گفت: سیاه نمایی در فضای کنونی نتیجه‌ای جز یاس و ناامیدی برای مردم به دنبال ندارد.

او توزیع یاس و نشر ناامیدی در جامعه را عامل تحقق نقشه های دشمنان نظام و انقلاب دانست و با غیر اخلاقی دانستن این اقدام گفت: بخش عمده ای از کسانی که امروز در جامعه با سیاه نمایی های خود مردم را از نظام و خدمات دولت نا امید می کنند فراموش کرده اند که طی ۸ سالی که دولت در دست آن ها بود و نفت را با قیمت های نجومی به فروش می رساندند نه ورزشگاه پارس در این استان تکمیل شد و نه آجری روی آجر ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز گذاشته شد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر اینکه فضای کنونی کشور نیازمند وحدت است، با انتقاد مجدد از کسانی که خواسته یا نا خواسته این وحدت را خدشه دار می کنند، گفت: مردم برای نشان دادن پشتیبانی خود از نظام و پاسخ دادن به اقدامات آشوبگران به خیابان ها می آیند اما در کمال تعجب و ناباوری برخی رسانه ها از جمله رسانه ای که قرار است ملی باشد با گزینشی کردن برخی تصاویر اقدام به تخریب دولت می کند.

کامیاب این اقدام را منافی با منافع ملی دانست و گفت: به جرات می توان گفت این دولت صبورترین و بردبارترین دولت پس از انقلاب است.

وی با بیان اینکه تدابیر شورای تامین استان در اتفاقات هفته گذشته در استان فارس باعث شد دامنه توطئه ای که دشمنان طراحی کرده بودند گسترده شود، افزود: وقتی آتشی افروخته شود تر و خشک با هم می‌سوزند .

کامیاب قربانی شدن برخی شهروندان در جریان فتنه های این چنینی را آرمان و هدف طراحان اینگونه توطئه‌ها دانست و افزود: اعضای شورای تامین استان با شناخت کامل از زوایای گوناگون برخی معاندین و منافقین برای سو استفاده از اعتراضات مردمی نسبت به افزایش نرخ بنزین داشتند توانستند جلوی بروز اتفاقات ناگوار را در استان بگیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به سخنان سخنگوی دولت و برخی از شخصیت های نظامی و امنیتی کشور در خصوص حجم و زوایای مختلف نقشه دشمنان نظام برای ایجاد آشوب در هفته گذشته، افزود: دقت عمل و زمان سنجی و تدبیر دستگاه امنیتی و شورای تامین باعث شد تا این نقشه ها نقش بر آب شود.

کامیاب همچنین با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به فضای مجازی و ظرفیت های موجود در آن گفت: باید با ایجاد فرهنگ استفاده از این فضا و باز کردن باب گفت و گو های مستند اقدامات دولت و نظام را برای آحاد مردم اطلاع رسانی کرد .

وی با بیان این که دانستن حق مردم و شفاف سازی وظیفه دولتمردان است، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم در طول ۶ سال گذشته قیمت بنزین را افزایش نداده است اما در شرایط کنونی چاره ای جز افزایش قیمت برای دولت باقی نمانده بود .

مدیر کل ورزش و جوانان فارس استفاده از عبارت تروریست اقتصادی برای طراحان و مجریان تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان را استفاده ای درست دانست و گفت: هدف این افراد فشار بر مردم و ناراضی کردن آنان از نظام است.

کامیاب خواستار حضور فعالانه قشر جوان استان در فضا های گفت و گو و روشنگری در خصوص وضعیت کشور و اقدامات نظام و خدمات دولت شد و افزود: یکی از مهارت های مدیریتی برای نسل جوان توان تجزیه و تحلیل، آشنایی و اشراف بر فضای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.