چهاردهمین نشست روزنامه نگار در زوم؛ چالش رنگ و زیبایی در آغاز ماه پاییز

خبر پارسی – سلسله نشست های روزنامه نگار درزوم  دومین پاییز “مهر” انگیز خود را به نقد آثار  یک عکاس خبری اختصاص داده است.

 به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس،همزمان با شروع پاییز ماه زیبایی و تصور ،چهاردهمین نشست از سلسله نشست های تاریخ مطبوعات فارس با عنوان روزنامه نگار در زوم عکس های خبری رضا بعیدی عکاس پرتلاش رسانه ها ی فارس را زیر ذره بین نقد می برد.

poster1

رضا بعیدی متولداسفند ۱۳۶۵ است و با ۳۰ سال سن نزدیک به ۹ سال است که عکس خبری کار می کند و در حال حاضر پایگاه خبری مطبوعات فارس که یک پایگاه اختصاصی عکس خبری در استان فارس است را اداره می کند.

او عکاسی خبری را با روزنامه افسانه چاپ شیراز در سال ۱۳۸۶ شروع کرد و مدت ۴ سال با این روزنامه همکاری کرد.بعیدی سپس در سال ۱۳۹۰به روزنامه نیم نگاه رفت و یکسالی را نیز در این روزنامه مشغول به کار بود.وی پس از رفتن از روزنامه نیم نگاه ترجیح داد فقط پایگاه خبری خود با نام مطبوعات فارس را مدیریت کند و از آن زمان تا کنون غیر از پایگاه خبری خود با دیگر رسانه های استان همکاری نزدیک و مستمر ندارد.

بعیدی که در سال ۸۸ ایده پایگاه خبری مطبوعات فارس را عملیاتی کرد،در نگاه مدیران استان به چشم آمد و در حال حاضر یکی از عکاسان فعال در حوزه صنعت است و بخش قابل توجهی از عکس های صنعتی استان فارس به وسیله او ثبت می شود.

همکاری با روزنامه همشهری از جمله سوابق کاری این عکاس جوان رسانه در استان فارس است.

ایده ساخت صفحه آفیش به صورت آنلاین نیز از جمله فعالیت های رضا بعیدی در حوزه رسانه دیجیتال است.

سایت مطبوعات فارس را شاید بتوان به نوعی آرشیو عکس مدیران و رویدادهای مهم فارس نیز دانست ،که این موضوع اهمیت کار رضا بعیدی را در حوزه مستند سازی تاریخ سیاسی و اجتماعی فارس نشان می دهد.

فردا اول مهر ماه و همزمان با آغاز پادشاه فصل ها برای عکاسی،آثار خبری رضا بعیدی ساعت ۵ بعد ازظهر در سالن اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس،نقد و بررسی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.