پیروزی بزرگ اصولگرایان در تایید صلاحیت ها!

خبر پارسی – فرزاد صدری – همین چند روز پیش بود که مقام معظم رهبری در سخنانی ارزشمند فرمودند: همچون گذشته اصرار داریم که همه، حتی کسانی که نظام را و رهبری را قبول ندارند پای صندوق ها بیایند چرا که انتخابات متعلق به ملت، ایران و نظام جمهوری اسلامی است.
نتایج تایید صلاحیت اخیر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اما نشان می دهد انگار برخی اراده ای ندارند انتخابات پرشکوه مد نظر رهبر محترم انقلاب برگزار شود.در حالی که همه آحاد ملت رفع تحریم ها را جشن می گرفتند اعلام نتایج تایید صلاحیت ها کام مردم را تلخ کرد و یک بار دیگر این سئوال در اذهان مطرح شد که حذف یک تفکر در تصمیم گیری های کلان ملی چه دستاوردی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال دارد؟برخی از فعالان رسانه ای شیراز مدعی شدند در نشست خبری امروز هیات نظارت فقط از خبرگزاری ها و سایت های منتقد دولت دعوت به عمل آمده ،ادعایی که خبر پارسی نمی تواند آن را تایید کند اما خیلی هم دور از ذهن نیست این اتفاق افتاده باشد وقتی همه چهره های شناخته شده اصلاح طلب در شیراز رد صلاحیت می شوند نباید هم دور از ذهن باشد رسانه های حامی این تفکر یا حتی رسانه های بی طرف راهی به نشست هیات نظارت داشته باشند.
رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان به خوبی نشان می دهد برخی تصمیم گیرندگان با افراد مشکل ندارند بلکه با تفکر مشکل دارند تفکری که می خواهد ندای رهبرش را لبیک بگوید و در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشد چرا باید حذف شود؟ اگر فکر می کنیم حرف ما حرف حساب است و بر اساس عقل و منطق حرف حساب باید خریدار داشته باشد چرا شرایطی فراهم نمی کنیم که در یک رقابت سالم، مردم خریدار حرف حساب باشند؟ نکند در حرف حساب خود تردید داریم؟
هنوز انتخابات شروع نشده یکی خود را برنده می بیند. با این توصیف نگران حضور گسترده مردم  در انتخابات هستیم.قرار شد همه در انتخابات شرکت کنند حتی آنها که نظام را قبول ندارند.آیا روند تایید صلاحیت ها ترمز حضور حداکثری را کشید؟خدا نکند.

یکی به ندای رهبر لبیک بگوید لطفا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.