پیام تسلیت امام جمعه شیراز به مناسبت درگذشت رجبعلی طاهری

خبر پارسی – امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس نیز به مناسبت در گذشت رجبعلی طاهری پیام تسلیت صادر کرد.
به گزارش خبر پارسی در پیام تسلیت آیت الله ایمانی که همشهری آن مرحوم است،آمده:
خبر تاسف بار رحلت یکی دیگر از یاران موثر در شکل گیری نهضت امام خمینی،مجاهد انقلابی، مرحوم فقید سعید مهندس حاج رجبعلی طاهری تاب ثراه مایه تاثر عمیق عموم دوستداران وی گردید.
زنده یاد در دوران رژیم ستم‌شاهی با به‌دست گرفتن پرچم مبارزه با دژخیمان زمان نقش عمده‌ای را در مقابله با ظالمان ایفا کرد و متحمل آزار و تهدید و تبعید فراوان و زندان ساواک شد.
در بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز برای تثبیت نظام و استقرار نهادهای حکومتی تلاش ارزنده‌ای نمود.
همچنین تلاش جهت تشکیل سپاه پاسداران و پذیرفتن فرماندهی آن در منطقه فارس، عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی و نمایندگی مردم از حوزه انتخابیه شهرستان کازرون بخشی از کارنامه ارزنده و ماندگار وی است و در ادامه راه همچون اخوی بزرگوارشان مرحوم دکتر طاهری از همراهی با یاران امام به ویژه تبعیت محض از مقام معظم رهبری مد ظله العالی کوتاهی ننمود.
ضمن عرض تسلیت این ضایعه به عموم مردم فارس به ویژه اهالی کازرون و خانواده محترم ایشان،به اطلاع عموم مردم می رساند،که مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ایشان روز جمعه مورخ ۲۶ /۷/ ۱۳۹۲ راس ساعت ۳۰ / ۸ صبح از حرم حضرت سید علائالدین حسین به طرف دارالرحمه شیراز می باشد حضور تمامی دوستداران موجب شادی روح مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.