کاهش هیئت رئیسه شورا با تصویب اعضاء/درگیری لفظی سخنگو با رئیس

خبر پارسی – با اکثریت آراء اعضاء شورای شهر شیراز طرح دو فوریتی کاهش اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون‌های شورای شیراز تصویب شد.

در جریان جلسه علنی دوشنبه ۲۰ فروردین شورای شهر شیراز، طرح دو فوریتی کاهش اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر شیراز تصویب شد .

به دنبال تصویب این طرح دوفوریتی تعداد اعضاء کمسیون های شورای شهر شیراز و هیئت رئیسه به جز کمسیون فرهنگی، تقلیل می یابد .

در این طرح اعضای هیئت رئیسه به سه نفر شامل رئیس، نایب رئیس و منشی تقلیل یافته و رئیس شورا سخنگو هم خواهد بود که این مصوبه اعتراض علی ناصری که تا پیش از این سمت سخنگویی شورا را به عهده داشت با شدت به دنبال داشت .

با وجود اعتراض شدید علی ناصری و عنوان کردن مسایلی مبنی بر اینکه دست هایی در کار است تا او را در شورا محدوود کند، طرح مذکور با اکثریت  آراء به تصویب رسید .

اعتراض علی ناصری به درگیری لفظی با رئیس شورا انجامید به گونه ای که ناصری پس از آن در جایگاه خود قرار نگرفت و رئیس شورا نیز در پاسخ به سخنان تند علی‌ ناصری که در مخالفت با مصوبه یاد شده بیان شد، اعلام کرد که مطالب طرح شده تهمت به شورا بوده و موضوع از طریق قانون پیگیری می‌شود.

سینا بنی‌زمانی به هعنوان مخبر کمسیون حقوقی نیز به‌عنوان موافق این طرح تاکید کرد که براساس ماده ۱۶ تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها، طرح کاهش تعداد اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون‌های شورای شیراز، انطباق قانونی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.