پاسخ امت حزب الله فارس به بیانیه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس: چه چیزی شما را به جهت یک حرکت خودجوش مردمی و امت حزب الله متاثر کرده است؟

خبر پارسی – جوابیه ای با عنوان امت حزب الله استان فارس در پاسخ به بیانیه شورای هماهنگی اصلاحات فارس در رابطه با حواشی راهپیمایی روز قدس به خبر پارسی ارسال شده که ما نیز بدون هیچ گونه کم و کاستی بیانیه یاد شده را منتشر می کنیم.

«به نام خدا»

«فَأَمَّا الَّذِینَ فی قُلُوبِهِمْ زَیْغٌ فَیَتَّبِعُونَ مَا تَشَابَهَ مِنْهُ ابْتِغَاءالْفِتْنَهِ وَابْتِغَاء تَأْوِیلِهِ»“آل عمران-۷”

ایران اسلامی در پیچ و برهه تاریخی فعلی با بصیرت و پایداری بی مثال خود در برابر تمام توطئه های دشمنان با رهبری مقتدرامام خامنه ای، راه خویش را بدرستی پیموده و می پیماید و امروزه به یقین توانسته الگویی صالح برای تمام ملت های آزاد جهان باشد.

امروزه راهپیمایی روز قدس، به عنوان نمادی جهانی و نمایانگر مخالفت با نظام سطله و استبداد به شمار
می رود. ابراز انزجار از آمریکا و اسرائیل و عاملان آنان، نمود حقیقی و همیشگی همه آزادی خواهان جهان در روز قدس است. امسال نیز به مانند همه سالهای گذشته در استان فارس این روز گرامی داشته شد و از غرب استکباری و عاملان فتنه آنان در سال ۸۸ در کشور عزیز اسلامیمان، تبری جسته شد. این ابراز انزجار به کام برخی ورشکستگان سیاسی خوش نیامده و با انتشار بیانیه ای به نام «شورای غیر قانونی هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان فارس» در صدد تطهیر سران فتنه از گناه ارتکابی و نابخشودنی شان بر آمده و چشم‌شان را بر واقعیت‌های دردناک بسته اند. همین به زعم آن‌ها «یاران محبوب و وفادار به امام» در سال ۸۸ یکی از سهمگین‌ترین ضربات به انقلاب اسلامی طی سال‌های پس از شکل گیری انقلاب اسلامی را وارد کردند و رسما به میراث‌های ماندگار امام خمینی(ره) بی‌اعتنایی و در جهت تخریب آن حرکت کردند. بطور کلی فعالیت این عده در برهه کنونی را می توان یا از موضع خیانت ملحوظ کرد که گناهی نابخشودنی است و یا غفلت، که مولفه کمرنگ تری دارد، دانست.

نکته قابل تامل اینست که در شرایط کنونی و پس از گذشت چند سال از فتنه ۸۸ عده ای در عرصه سیاسی کشور بر آن شدند که رای به بیگناهی سران خائن فتنه دهند و آنها را که با جهلشان ننگ را به پیشانی خود زدند را تطهیر کنند. در این راستا اشاره ای هر چند مختصر به این بیانیه و نویسندگان آن سبب روشن گشتن چهره واقعی این عده می گردد که جولان این جماعت در استان فارس هم‌چنان با لباس اعتدال ادامه دارد تا جایی که یک گروه که کم‌ترین جایگاه قانونی‌ای ندارند با تاسی به شعار «اعتدال»، سه فتنه‌گر را تطهیر کرده و از محبوب بودن آن‌ها سخن گفته است. و اما نکاتی قابل تامل:

نخست اینکه؛ می بایست از نویسندگان این بیانیه پرسید که آنان را چه شده که در کنار سکوت مطلق در باب حوادث فتنه،در شرایط کنونی، نه در مورد غزه و فجایعش موضع گرفتند و نه در برابر عراق و فتنه‌گری‌های داعش؛حال چه چیزی آنها را به جهت یک حرکت خودجوش مردمی و امت حزب الله متاثر کرده و آنان را عده ایی تکفیری قلمداد کرده اند! و در ادامه تفکرات منسوب به خود را، تفکر مردم آحاد جامعه دانسته اند!

دوم: مرجعیت بخشی به شورای نامبرده به عنوان مکانی برای شکایات مردمی جهت حمایت از سران فتنه! بطور کلی در این راستا و در جهت مرجعیت بخشی این گروه، سوالی که به اذهان خطور می کند اینست که این شورا مجوز فعالیت خود را از کدام نهاد اخذ کرده‌اند؟مگر ادعای قانون‌مداری سران معلوم‌الحال این مجموعه گوش فلک را کر نکرده است؟حال چه شده که تحت عنوانی غیرقانونی بیانیه امضا می کنند؟

سوم:نکته جالب و البته شرم آور محبوب دانستن افراد مرتد انقلاب اسلامی و سرآمدان هتاکان عاشورای حسینی از سوی این شوراست، این گروه در بحبوحه فتنه و هتک حرمت به تصویر امام راحل (ره) و آرمان هایشان سکوت اختیار کرده و نظاره گر همفکران خود بودند و هم آنان آنجا که لازم باشد از امام عزیز امت مایه می گذارند و خائنین به این ملت را یار و وفادار به امام خمینی (ره) قلمداد می کنند!

ورشکستگان سیاسی و البته معلوم الحال بدانندکه مردم انقلابی ایران به هیچ وجه اجازه تطهیر اصحاب فتنه و عرض اندامی دگر به آنان را نمی‌دهند. مردم ولایت مدار و آگاه ایران به خوبی واقعیت ها را درک کرده و می کنند و بر اهداف این گروه موج سوار “اعتدال” واقفند.

“باشد که غافلان از موهبت بصیرت برخوردار گردند.”

امت حزب ا… استان فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.