وزیر ورزش و جوانان: ورزش فارس شاهد یک دگرگونی وانقلاب بزرگ است

خبرپارسی –  وزیر و رزش و جوانان گفت: در دوره زمانی سال های ۹۳ تا کنون شاهد یک تحول و انقلاب بزرگ در حوزه ورزش استان فارس هستیم .

مسعود سلطانی فر که پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن در نخستین روز از سفر دو روزه خود به استان فارس در جمع مردم خنج سخن می گفت با تبریک چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی به فجر آفرینان ،مردم فارس خصوصا مردم خنج افزود: دردهه فجر امسال ۶۱ پروژه عمرانی در حوزه ورزش استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه ها ۸۵  هزار مترمربع به سرانه ورزش استان افزوده خواهد شد و سرانه ورزشی استان در مقایسه با سال ۹۲ شاهد رشد دو و نیم برابری خواهد بود.

وزیرورزش و جوانان نتیجه این اتفاق را ایجادی شادی و شعف بین همه اقشار جامعه خصوصا جوانان دانست و افزود: لازم است برای کسب این موفقیت های بزرگ درحوزه خدمت رسانی از همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان فارس، مدیران محلی، فرمانداران و استانداران فارس تقدیر و تشکر کنم .

سلطانی فر با ابراز امیدواری  نسبت به سپردن سکان اداره کشور ازنسل فجرآفرین سال ۵۷  به دست جوانان پرشور و شعف، به پیروزی های اخیر تیم های فوتبال استقلال و پدیده شهر خودرو اشاره کرد و افزود: جوانان ما همواره ثابت کرده اند که مایه عزتمندی و غرور برای کشورمان هستند .

وی با اشاره به شرایط نا برابر و تبعیض آمیز برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در مرحله پلی آف افزود: جوانان استقلال و شهر خودرو نشان دادند که فوتبال ایران و بازیکنانش هنوز هم آقای فوتبال آسیا هستند .

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش با ابراز خوشنودی از حضور در جمع مردم شهرستان خنج، مردم جنوب فارس را مردمی معروف به انجام کارهای نیک و عام المنفعه در سراسر کشور و حتی کشور های همسایه معرفی کرد و افزود: حاصل این کارهای نیک در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و ورزش در کنار صالحات و باقیات جاویدان، خوشنودی  و خرسندی مردم است .

وی با ارج نهادن به این نیک اندیشی گفت: خیرین در ایجاد شادی و شعف حاصل از احداث و بهره برداری از اماکن ورزشی توسط دولت شریک و سهیم هستند .

وزیر ورزش و جوانان درادامه با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری به ورزش و ورزشکاران، موفقیت های ورزش کشور طی چند سال گذشته را مرهون تلاش جامعه ورزش و حمایت های شخص رئیس جمهور، معاونان وی و وزرای دولت دانست و با بیان اینکه جوانان غرور آفرین ایران اسلامی در تیم های میل یدر حال آماده سازی خود برای حضور در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان یعنی المپیک هستند از مردم ایران خواست تا این جوانان را در مسیر موفقیت و عزت آفرینی برای کشورمان از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند.

سلطانی فر با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان تلاش می کند تا پیان دولت بخش عمده ای ازپروژه های دردست احداث را افتتاح و به بهر ه برداری برساند گفت: با توجه به درخواست مردم منطقه، خانه جوان شهرستان خنج سال ۹۹ احداث و به بهره برداری خواهد رسید .

وی در پایان سخنانش به نقش کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت ورزش و جوانان نیز اشاره کرد و نماینده مردم  منطقه که ریاست این کمیسیون را برعهده دارد نیز تشکر کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.