وزیرورزش و جوانان: بزرگترین مجموعه ورزشی بانوان در شیراز ساخته می شود

خبر پارسی -وزیر ورزش و جوانان گفت:با توجه به ظرفیت هایی که ورزش بانوان در فارس دارند بزودی بزرگترین مجتمع ورزشی ویژه بانوان در شهر شیراز ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر پنجشنبه در حاشیه افتتاح ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز بیان کرد: می کوشیم این مجموعه ورزشی ظرف ۲ سال آینده به بهره برداری برسد .
وی اضافه کرد: احساس غرور می کنم ورزشگاه زیبا با ظرفیت ۵۰ هزارتماشاگر با هزینه ۷۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
سلطانی فر ادامه داد : در زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید ۵۰در صد این ورزشگاه ساخته شده بود و خدا را شاکریم که ظرف مدت سه سال و نیم این ورزشگاه که چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور است به بهره برداری رسید .
وزیر ورزش و جوانان افزود : با داشتن چهار ورزشگاه استاندارد در کشور این ظرفیت ایجاد شده است که بتوانیم میزبان بازی های بین المللی باشیم ضمن اینکه برای میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۳ کاندیدا شده ایم .
وی افزود : تلاش می کنیم سرعت توسعه امکانات ورزشی در کشور را زیاد کنیم چرا که اطمینان داریم با ایجاد اماکن ورزشی بیشتر جامعه ای سالم خواهیم داشت .
سطانی فر گفت : استان فارس ظرفیت های زیادی در ورزش دارد که می توان به قهرمان پارالمپیک و المپیک اشاره کرد ضمن اینکه در سال های گذشته تیم های خوبی در لیگ برتر فوتبال داشته و هم اینک هم تیم های فجر سپاسی، برق شیراز و قشقایی در لیگ های دسته های پایین تر حضور دارند و باید تلاش کنند به لیگ برتر بازگردند .
عملیات احداث ورزشگاه پارس شیراز از سال ۱۳۷۶ در منطقه ای به نام میانرود در زمینی به متراژ ۴۵ هکتار آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.