افراطیون ۸ سال قبل، به دنبال اعتدال؛نگاهی به اخبار انتخاب استاندار در سایت‌های اصولگرای فارس

خبر پارسی: در حالی که در یک‌ماه گذشته سایت خبری شیرازنا، پررونق‌تری پایگاه اطلاع رسانی اصولگرایان به دلیل افشای پرونده اختلاس مدیران این استان توقیف شده و مسئولان قضایی از برخورد با عوامل آن خبر می‌دهند، اما سه پایگاه شیرازه، حافظ نیوز و سحاب در کمتر از یک روز از انتصاب سیدمحمد احمدی واکنش یکسانی را از خود نشان داده و بر خلاف مخالفت‌های قبلی‌اشان با آقای احمدی، تلاش کردند اعتدال و مقابله با افراطی را در برنامه‌های استاندار جدید برجسته کنند.
پایگاه اطلاع رسانی و خبری اصولگرایان افراطی در یک ماه گذشته به تمسک به مصاحبه با نمایندگان مجلس و برخی از بزرگان استان، افکار عمومی را به سمت مقابله با هر تصمیم دولت یازدهم سوق دادند.
رسانه‌های اصولگرا همچنین با انتشار بیانیه‌های تک مضمونی از گروه‌های دانشجویی سعی کردند تنش‌های ایجاد شده توسط استانداران اصولگرا در ۸ سال گذشته را از سر خود رفع کرده و به اصطلاح انتخاب استاندار را به سمت و سوی افراد مد نظر خود سوق دهند.

2
این پایگاه‌های خبری تا آنجا پیش رفتند که با انتشار مصاحبه‌هایی از جعفر قادری و سیدحسین ذوالانوار نمایندگان مردم شیراز، دولت را تهدید کردند در صورت انتخاب گزینه‌ای غیر از نظر نمایندگان، درب استانداری را قفل خواهند زد و البته برخی از بزرگان استان نیز ناخواسته با این تفکرات افراطی همراه شدند.
سحاب نیوز نهم مهر ماه پس از آنکه خبر انتصاب آقای دکتر احمدی قطعی شده بود، در اقدامی عجولانه، گزینه مورد نظر هیات دولت را با افرادی چون روح الله احمدزاده کرمانی مقایسه کرده و باز هم با تحریک افکار عمومی پیش از صدور حکم استاندار جدید، برای ایجاد اختلاف به خصوص بین استاندار جدید و امام جمعه شیراز زمینه سازی کرد. این در حالی بود که حافظ نیوز در همین زمان از بیان برخی تهمت‌های به گزینه‌های استانداری چون زمین خوار بزرگ ابائی نداشت اما بلافاصله پس از اعلام خبر انتصاب دکتر احمدی، خبر خود را از روی سایت خود برداشت.
در چنین شرایطی خبر انتصاب دکتر سیدمحمد احمدی به سمت استاندار فارس همچون خبر انتخاب دکتر حسن روحانی در انتخاب ریاست جمهوری شک سنگینی به پایگاه‌‌های خبری اصولگرا وارد کرده است.
سایت‌های اصولگرا با انتشار خبر انتصاب دکتر احمدی و نیز مصاحبه وی پس از انتصاب که در خبرگزاری‌های کشور منعکس شده بود، تلاش کردند دکتر احمدی را بر سبیل اعتدال نشان داده و به نوعی از او دلجویی کنند.
شیرازه به نقل از دکتر احمدی نوشت: «خدمتگزار همه مردم فارس هستم» .
حافظ نیوز که روزی دست‌اندرکارانش نخستین برنامه استقبال از استاندار جدید در زمان سیدمحمدرضا رضازاده در فرودگاه شیراز را ترتیب داده بودند و مدیریت آن را یکی از آقازاده های استان عهده دار است ، پیشاپیش با تیتری عجیب نوشت: «از راه اندازی ستاد استقبال تا تبریکات گسترده به استاندار جدید فارس…! اصلاح طلبان افراطی چه هدفی را دنبال می کنند؟»
حافظ نیوز در خبری دیگر با بیان اینکه استاندار جدید فارس از حمایت گروه ها و جریانات مختلف برخوردار خواهد بود، ادامه داد: با پایان یافتن پروسه انتخاب استاندار جدید استان فارس، جریانات مختلف سیاسی استان فارس اعم از اصولگرا و اصلاح طلب، می باید زین پس در راستای حمایت از استاندار جدید و تقویت فعالیت ها و رویکردهای جدید استانداری فارس قدم بردارند. سید محمد احمدی به عنوان چهره ای معتدل شناخته می شود و حضور وی، می تواند به تداوم آرامش و ثبات سیاسی در استان فارس کمک نماید. در حال حاضر آن چیز که باید در صدر اولویت ها و اهداف کلیه جریانات مختلف قرار گیرد کمک به روند توسعه و پیشرفت همه جانبه استان فارس است که این مهم جز با حمایت از تیم جدید اجرایی دولت در استان فارس محقق نخواهد شد.
سحاب نیوز البته استقبال چندانی از انتصاب دکتر احمدی نکرد و با انتشار مصاحبه کوتاه دکتر احمدی با خبرگزاری فارس به نقل از وی تیتر زد: مهمترین اولویت من در فارس ایجاد همدلی است.
حال برای چهار سال آینده باید صبر کرد و دید آیا رسانه‌های اصولگرا در فارس چه سیاستی را در قبال استاندار جدید و برنامه‌های او در پیش خواهند گرفت؟ حمایت یا کارشکنی؟؟؟؟

2 دیدگاه برای “افراطیون ۸ سال قبل، به دنبال اعتدال؛نگاهی به اخبار انتخاب استاندار در سایت‌های اصولگرای فارس

  1. شیرازه حرفه ای کار میکنه
    بخاطر همینه که انتقدی نتونستی بهش بکنی
    بیاید در جبهه خودی اصلاحات منسجم کار کنیم. ضمنا غلو و سیاه نمایی جواب نمیده اقای صدر منطق و تعادل مطلوب جامعه امروزه

  2. شیرازنا بخاطر شکایت سپاه توقیفه
    الکسای شیرازنا از سحاب هم پائین تره شیرازه سایت اول اصولگراهاست که بسیج حمایتش میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.