نویسنده شیرازی؛ برگزیده سه جایزه معتبر ادبی

خبر پارسی – لاله زارع، نویسنده شیرازی، به عنوان یکی از برگزیدگان جایزه داستان تهران معرفی شد؛ وی همچنین کاندید دریافت جایزه بهرام صادقی است و چندی پیش اثر او در جایزه دوسالانه نارنج مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفت.

IMG-20151225-WA0075
داستان «سبابه» اثر لاله زارع در بخش اصلی دومین دوره جایزه داستان تهران از میان آثار ۱۳۶۲ نویسنده موفق به کسب رتبه چهارم شد. آثار برگزیده در این جایزه که به همت شهرداری تهران برگزار می‌شود از سوی فرخنده آقایی، علی خدایی، بلقیس سلیمانی، ‌محمدحسن شهسواری و علی موذنی مورد داوری قرار گرفته بودند. این نویسنده شیرازی همچنین کاندید دریافت جایزه ادبی بهرام صادقی است که بعد از یک وقفه ده ساله پاییز امسال فراخوان داد. در جایزه بهرام صادقی ۹۰۱ نویسنده فارسی‌زبان داخل و خارج از کشور شرکت کرده‌اند که برگزیدگان نهایی آن بهمن‌ماه امسال معرفی خواهند شد؛ زارع موفق شد به دور پایانی این رقابت راه یابد. داوری نهایی این بخش را دکتر حسین پاینده، حسین سناپور و فرشته احمدی برعهده خواهند داشت.
گفتی است داستان «در انحنای هستی» از این نویسنده در پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در جمع برگزیدگان قرار گرفته بود. در مسابقه ادبی نارنج، ۱۳۱۲ داستان از سوی حسن محمودی، غلامحسن دهقان و عباس عبدی مورد داوری قرار گرفت و از هشت برگزیده نهایی، ‌آذرماه سال جاری در جهرم تقدیر شد.
خبر پارسی برای این بانوی جوان شیرازی که مدت ها به عنوان نویسنده در روزنامه های شیراز نیز مشغول به کار بود،آرزوی موفقیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.