نماینده مردم شیرازدرمجلس شورای اسلامی: اصلاح طلبان به یک تقویم فرهنگی نیازدارند/دولت روحانی یک سرزمین سوخته تحویل گرفت

خبر پارسی – نماینده مردم شیرازدرمجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای برگزاری نشست های فرهنگی و مذهبی توسط اصلاح طلبان گفت:این طیف فکری به تنظیم و تدوین یک تقویم فرهنگی نیازمند هستند.

فرج اله رجبی که شامگاه پنجشنبه ۲۸ مرداددر آیین گشایش دفترمشترک نمایندگان مردم شیرازدرمجلس شورای اسلامی سخن می گفت،افزود:برای ما خدمت به مردم یک باید است.

وی با تاکید برلزوم تهیه وتدوین تقویم فرهنگی اصلاح طلبان افزود:برنامه ریزی و انعکاس عمومی نسشت های مذهبی این طیف از سیاسیون باعث می شود تا رقبا به اشتباه خود در خصوص نوع نگاه شان به اعتقادات مذهبی اصلاح طلبان پی ببرند.

رجبی تفاوت نگاه اصلاح طلبان با رقیب سیاسی خود را درنوع نگاهشان به مردم دانست و افزود:ما به مشارکت مردم درمسایل سیاسی و اجتماعی اعتقادداریم و آنها به شرکت مردم در این نوع فعالیت ها معتقدند.

وی با متفاوت دانستن این دونوع دیدگاه افزود:مشارکت یعنی اعتقاد به نقش آفرینی درتصمیم گیری های مرتبط با مسایل مختلف اجتماع توسط مردم ، اما تفکر قائل به شرکت کردن صرف  مردم دربرنامه های سیاسی ،اجتماعی ، فرهنگی و… این حق را برای مردم قائل نیست.

رجبی بااشاره به نتایج انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی افزود:نخبگان جامعه به خوبی می دانند که تغییر وضعیت در یک جامعه  یک شبه رخ نمی دهد بلکه این تغییر وضعیت برای به دست آوردن نتایج دلخواه می بایست به مرور زمان رخ دهد.

رجبی افزود: تغییر وضعیت یعنی اینکه همان علی مطهری که در این شهربا سنگ و آجر از او پذیرایی شد اینک به عنوان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نفر دوم دوم قوه مقننه در هیات رئیسه این قوه باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی وضعیت کشور در بسیاری از حوزه های خصوصا حوزه اقتصاد را در دولت قبل نگران کننده توصیف کرد و گفت:وجود ۵۴۰ هزارمیلیارد تومان بدهی یعنی تحویل گرفتن یک سرزمین سوخته توسط دولت یازدهم.

رجبی تصمیم مردم برای ایجاد تغییر که با تغییر ترکیب درمجلس همراه بودرا مسیری امیدوارکننده برای برون رفت از شرایط کنونی دانست و افزود:امیدواریم آثار حضور اصلاح طلبان در کمیسیون و کارگروه های حساس و مهم مجلس با اجرایی شدن تصمیمات درست هرچه سریع تر درجامعه نمایان شود.

1 دیدگاه برای “نماینده مردم شیرازدرمجلس شورای اسلامی: اصلاح طلبان به یک تقویم فرهنگی نیازدارند/دولت روحانی یک سرزمین سوخته تحویل گرفت

  1. سلام نمایندگان ارتباطشان را با مردم حفظ کنند ومشکلات مردم استان وحوزه ها منعکس کنند . فقر بدلیل خشکسالی بیداد میکند .همچنان آب هدر میرود و ار کشاورزی مدرن خبری نیست. تغییر الگوی کشت در این استان ضروری است ولی نتاسفانه جهاد کشاورزی در خواب است . بی آبی وخشکسالی روستائیان به حاشیه شهر ها کوچانده و ……………………………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.