نماینده استاندار فارس در سفر رئیس جمهور به شیراز: مردم به شکرانه حل مشکل به استقبال رئیس جمهور می روند

خبر پارسی – نماینده استاندار فارس و هماهنگ کننده سفر رئیس جمهور به شیراز معتقد است : در دولت قبل مردم به امید حل مشکل به استقبال رئیس جمهور می رفتند اما در دولت یازدهم مردم به شکرانه حل مشکل به استقبال رئیس جمهور می روند .
علاءالدین کراماتی توجه به کرامت انسانی در رفتار امیرالمومنین علی (ع) را متذکر شد و گفت : وقتی امام علی علیه السلام به شهر انبار وارد شد، مردم شهر از مرکب های خود پیاده شدند و پیشاپیش امام دویدند. امام با عصبانیت فرمود: این چه کاری است که انجام می دهید؟ گفتند: «یکی از عادت های ماست که به وسیله آن، حاکمان خود را گرامی می داریم. امام فرمود: به خدا قسم، امیران شما از این کار سودی نمی برندذشما خودتان را در دنیایتان و آخرتتان به زحمت می اندازید. و چه زیان بار است، زحمتی که به دنبالش عذاب باشد » لذا وقت آن رسیده که کرامت مردم را در سفرهای استانی روسای جمهور حفظ کنیم و ما هیچ اصراری به کشاندن مردم به خیابان برای استقبال از رئیس جمهور نداریم.
وی هزینه کرد بیت المال برای دویدن مردم پشت سر رئیس جمهور را به خنجر از پشت دولت به ملت تشبیه کرد و گفت : دولت یازدهم دولتی صادق است است که با مردم شفاف سخن می گوید و آستانه تحملش نیز در مقابل گلایه های مردمی بالاست لذا هیچگاه در صدد فریب مردم بر نمی آید .
وی خاطر نشان کرد : دولت در حد بودجه خود مصوبات خواهد داشت و هرگز دنبال این نیست که برای دلخوش کردن مردم به آنها قولی بدهد که نتواند محقق کند.
کراماتی گفت : وقت آن رسیده که ما صادقانه و توام با عقلانیت به قضایا نگاه کنیم.ملت می داند که متخصصان امر سیاست و دیپلماسی، عزتمندانه ،جهت رفع مشکلات و سو تفاهمات بین المللی عالمانه تلاش می کند لذا معتقدم مردم فرهیخته فارس و شیراز برای قدر شناسی و تقدیر از دیپلماسی موفق دولت هم که شده به استقبال از رئیس جمهور خود می آیند با این تفاوت که در دولت قبل مردم به امید حل مشکل به استقبال رئیس جمهور می رفتند اما در دولت یازدهم مردم به شکرانه حل مشکل به استقبال رئیس جمهور می روند.
وی در پایان با تاکید بر حفظ حرمت مردم و پاسداشت کرامت انسانی در سفر رئیس جمهور گفت: کیفیت سفر دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور و توجه به مشکلات اساسی مردم و تلاش عالمانه برای کم کردن این مشکلات را مهمتر از کمیت حضور مردم در سفر رئیس جمهور می دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.