نشست کمانه با مدیران برق نارنجی /برق نارنجی قانونی است و به لیگ کشوری می رود

خبر پارسی – در پی برخی تلاش ها برای عدم فعالیت باشگاه برق نارنجی، نشستی بین خلیل صالحی ، عباس زارع ، کمانه مدیرکل ورزش فارس و موسوی معاون آن اداره برگزار شد.

در این نشست طرفین همه مسائل و مدارک و مستندات را مورد بررسی قرار دادند و در پایان ضمن قانونی دانستن نام و فعالیت برق نارنجی نامه ای از سوی مدیرکل ورزش فارس خطاب به بهروان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ارسال گردید که در آن نامه از وی خواسته شد تا فارس دو سهمیه در زیرگروه لیگ دسته سوم کشور داشته و علاوه بر نماینده مرودشت ، برق نارنجی هم حضور یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس باارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه استان فارس شایستگی داشتن دو سهمیه در زیر گروه فوتبال کشور دارد،خواستار تحقق این امر شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان فارس ، دراین نامه که روز شنبه تصویر آن در اختیار آن پایگاه قرارگرفت، آمده است: فوتبال فارس با توجه به سوابق و ظرفیت موجود نیازمند حمایت های همه جانبه به منظور کسب اقتدارگذشته خود می باشد.

دراین نامه آمده است: اضافه نمودن سهمیه دوم زیرگروه مساعدتی است که در حق این استان پهناور می شود.

1 دیدگاه برای “نشست کمانه با مدیران برق نارنجی /برق نارنجی قانونی است و به لیگ کشوری می رود

  1. این امر نشان میدهد که اگر محکم جلو بعضی اقایان کارنابلد ایستادگی و پی گیر حقوق جامعه ورزش باشیم مدیر کل ورزش و معاون وی با چرخش … درجه موضع خود را عوض نموده حتی از نامه منتشر شده در وب اقای صالحی هم خم به ابرو نمیاورند.وموضع خود را اجبارا به نفع مدعیان اصلی ورزش برای بقای خود تغییر می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.