نخستین تغییرات مدیران اجرایی فارس / حمیدرضا آذری مدیرکل آموزش و پرورش شد

خبر پارسی: بنا بر اعلام اداره روابط عمومی آموزش وپرورش فارس،‌ مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش استان فارس فردا دوشنبه با حضور وزیر مربوطه در شیراز برگزار می‌شود.
در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های «محمد حسین روزیطلب» مدیر کل سابق آموزش و پرورش فارس، «حمید رضا آذری» به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل منصوب خواهد شد.
حمید رضا آذری از سال ۷۶ الی ۸۱ بعنوان معاونت اداری ومالی آموزش وپرورش فارس و یک سال نیز سرپرستی مدارس ایرانیان در سوریه ، لبنان واردن را در کارنامه خود دارد.
وی همچنین از سال ۸۲ تا ۸۴ نیز به عنوان رییس سازمان آموزش وپرورش فارس مشغول به خدمت بوده است.
آذری همچنین از سال ۸۴ تا ۸۸ نیز سرپرست مدارس ایرانیان در امارات بود.
سازمان آموزش و پرورش استان فارس بزرگترین سازمانی آموزشی کشور است که بیش از ۸۰ هزار فرهنگی وظیفه آموزش قریب به ۲ میلیون نفر دانش‌آموز را بر عهده دارند.
انتخاب حمیدرضا آذری از اعضای فعال اصلاح طلبان و رئیس این سازمان در دوران اصلاحات به عنوان اولین تغییر مدیریتی در استان فارس حاکی از آغاز تغییرات مدیریتی به نفع اصلاح طلبان است.
استان فارس همچنان در انتظار تغییرات جدی در حوزه‌های اقتصادی، آموزش عالی، فرهنگی و گردشگری است. این در حالی است که پیش از این برخی از اعضای مجمع نمایندگان نسبت به انتخاب مدیران از طیف اصلاح طلبان به استاندار جدید فارس هشدار داده بودند.

1 دیدگاه برای “نخستین تغییرات مدیران اجرایی فارس / حمیدرضا آذری مدیرکل آموزش و پرورش شد

  1. خبر پذیرش مسئولیت مدیرکلی آموزش وپرورش فارس توسط فرهنگی ارزشمند وفرهخته جناب آقای حاج حمید رضا آذری امید را در قلب اکثریت اهالی فارس بخصوص مردم ممسنی در جهت بهبود وضعیت تعلیم وتربیت شاداب تر نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.