موسوى لارى: ملت ایران نیازی به صدقه ندارد و اقتصاد مولد می‌خواهد در انتخابات شوراها با دولت روحانی همراه شویم

خبر پارسی – وزیر کشور دولت اصلاحات معتقد است:منتظران حضرت مهدى (عج) نیز مى توانند دوگونه زندگى کنند؛ یا شعارها و ظواهر را ببینند و براساس احساسات تصمیم گیرند، یا بر اساس خرد و تعقل و برنامه ریزى براى کشور تصمیم بگیرند.

به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در فارس، حجت الاسلام «عبدالواحد موسوى لارى» در همایش بزرگ حامیان حسن روحانى در شیراز با تبریک میلاد فرخنده امام زمان (عج) و با اشاره به اینکه عصر انتظار عصر خردورزى، عدالت محورى و دانش گسترى است، گفت: این سه مفهوم زیربناى توسعه و رشد جوامع انسانى و موتور محرکه توسعه است.

عضو مجمع روحانیون مبارز در ادامه به دولت هاى بعد از انقلاب و رویکردها و اقداماتشان پرداخت و ابتدا با تمجید از دولت دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس دولت با تدبیر و خرد و در بدترین شرایط، در حالی که کشور ما با بحران جنگ روبه رو بود و کمترین درامد ارزی را داشت – کل درآمد ارزى کشور در آن زمان کمتر از پنج میلیارد دلار در سال بود – کشور با عقل و منطق اداره شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوى لارى سپس به دوران سازندگى و اقدامات دولت مرحوم هاشمى رفسنجانى در بازسازى ویرانه‌هاى کشور پرداخت و در ادامه به بررسی دولت اصلاحات رسید.

وی اصلاحات را عصر بلوغ مدیریتى کشور معرفی کرد و گفت: در عصر اصلاحات با مدیریت صحیح و اخلاق مدارانه سیدمحمد خاتمى هم نگاهى جدی به شرایط بین الملل داشتیم و هم در داخل کشور توسعه‌اى جامع شامل توسعه اقتصادى و توسعه سیاسی را پى گرفتیم.

به گفته وزیر کشور دولت اصلاحات آنچه امروز در زیرساخت‌هاى کشور نظیر عسلویه داریم، محصول آن دوران است.

 به گفته عبدالواحد موسوى لارى در دوران اصلاحات کشور با درآمد نفتی ١٧ میلیارد دلارى در سال – هر بشکه نفت کمتر از ١٠ دلار – اداره شد.

عصو مجمع روحانیون مبارز سپس به عصر بعد بعد اصلاحات اشاره کرد، دوره اى که به گفته او با مدیریتى که داعیه مدیریت جهانى داشت و  هاله نور بر گرد خود مى دید، رشد اقتصادى بیش از ۶ درصد در سال ٨۴ را در سال ٩٢ به رشد منفى پنج درصد و تورم ۴٠ درصد رساند و سوءاستفاده هاى مالی نظیر اختلاس هاى سه هزار میلیاردى و بایک زنجانى را برجاى گذاشت.

حجت الاسلام موسوى لارى مدل مدیریتى این دولت را مدلى از نوع مدل احساساتى و سطحى عنوان کرد که سبب شد کشور به خاطر صدور قطعنامه هاى گوناگون به لبه پرتگاه رود و در داخل نیز بى اخلاقى ها رواج یابد.

موسوى لارى سپس با اشاره به اینکه ما منتظران موعودى هستیم که عقل و منطق را حاکم مى کند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در سال ٩٢ با انتخاب روحانى به ریاست جمهورى بهترین تصمیم را در بدترین شرایط گرفت.

حجت الاسلام موسوى لارى سپس به تشریح اقدامات دولت روحانى در این ۴ سال پرداخت.

 به اعتقاد وزیر کشور دولت تدبیر و امید در این ۴ سال مشغول آواربردازى از خرابی هاى برجاى مانده از آن ٨ سال و از سوى دیگر آماده کردن کشور براى یک جهش بزرگ به منظور تحرک بیشتر بوده است.

  موسوى لارى ادامه داد: در این ۴ سال هم در خارج و هم داخل کشور اقدامات مهمى انجام شده است؛ ازجمله پرداختن به زیربنا در اقتصاد و فاصله گرفتن از اقتصاد صدقه اى.

 به اعتقاد موسوى لارى این ملت بزرگ و عزتمند نیازی به صدقه ندارد و اقتصاد مولد مى خواهد.

 وزیر کشور دولت اصلاحات از همین معتقد است که امروز مردم به نقطه انتخاب رسیده و در معرض آزمونى بزرگ قرار دارند؛ به این معنا که یا باید این مسیر عقلانى را ادامه دهد، یا راه آن ٨ سال را برگزیند.

موسوى لارى معتقد است امروز مسیر هموار شده است و باید مسیر عقل و تدبیر را برگزید.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد موسوى لارى در پایان همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهاى اسلامى شهر و روستا در مدیریت شهر و اهمیت انتخاب افراد متخصص،  مدیر و باتدبیر که قدرت مدیریت و اعمال نظارت بر شهردارى ها دارند، گفت: در روز ٢٩ اردیبهشت تداوم راه روحانى را رقم بزنیم و براى اداره شهرمان نیز به کسانى راى دهیم که مدیریت و تخصص داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.