مدیر کل اوقاف فارس خبر داد: اجرای طرح افطاری ساده در ۱۱۵ بقعه در ماه رمضان

خبرپارسی – حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: طرح افطاری ساده در ۱۱۵ بقعه از محل موقوفات و نیات واقفین اجرا می شود.

حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروزدوشنبه ۱۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: بیش از چهار هزار اماکن مذهبی و ۳۰۰ بقعه در سطح فارس غبارروبی و عطرافشانی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به برگزاری طرح «ضیافت الهی»، اظهارداشت: این طرح فرهنگی در بیش از ۳۰۰ بقعه فارس اجرا می شود.

وی  تاکید کرد: طرح افطاری ساده در ۱۱۵ بقعه از محل موقوفات و نیات واقفین اجرا می شود.

 حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه اعزام ۹۶ مبلغ غیربومی در ایام ماه مبارک رمضان به سراسر استان و حضور چهار نفر از مفسرین قرآن از حوزه علمیه قم در سراسر استان از جمله برنامه های این ایام است، اضافه کرد: آیت الله «سید احمد فاطمی» هر روز ساعت ۱۱ در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در حرم حضرت سید علاالدین (ع) شیراز به تفسیر قرآن می پردازد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری این مطلب که حجت الاسلام «حسن برزگر» همه روزه از ساعت هفت و ۱۵ دقیقه در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع)، به تفسیر قرآن می پردازد، تاکید کرد: حجت الاسلام «سید مهدی دریاباری» در مرودشت و حجت الاسلام «سید حسن میرسیدی»، در شهرستان نورآباد به تفسیر قرآن می پردازند.

وی افزود: چهار نفر از روحانیون که به زبان های انگلیسی، اسپانیولی، فرانسوی و آلمانی مسلط هستند هر روز برای راهنمایی توریست ها در مسجد نصیرالملک و حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) حضور خواهند داشت.

 حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه یکصد نفر مبلغ بومی در ماه مبارک به سراسر استان اعزام می شوند، یادآور شد: جزخوانی و ترتیل خوانی در ۱۲۹ بقعه استان برگزار می شود و جلسه های تفسیر قرآن کریم ویژه عموم مردم در ۱۱۵ بقعه متبرکه برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه برگزاری ویژه شب رحلت حضرت خدیجه (س)، با عنوان «خدیجه، مادر امت» در ۴۶ بقعه در روز ۲۵ اردیبهشت مصادف با ۱۰ رمضان، یادآور شد: ۴۰ انس با قرآن در بقاع متبرکه فارس برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.