مدیرکل دیوان محاسبات فارس: هیچ کس از دستگاهی که آجری روی آجر نگذاشته سئوال و جواب نمی کند

خبرپارسی – مدیرکل دیوان محسابات استان فارس رابطه میزان طرح سئوال و بررسی عملکرد را با افزایش سطح نظارت ها مستقیم دانست و افزود: هیچ کس از فرد و دستگاهی که کاری انجام نداده و اصطلاحا آجری را روی آجری نگذاشته سئوال و جواب نمی کند !

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان، ساسان ممبینی پنجشنبه در گردهمایی روسای اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس که به میزبانی اقلید برگزار شد، گفت: دستگاهی که متولی هدایت جامعه به سمت رشد، نمو و سلامت جسمی و وروحی شهروندان است بزرگترین خدمت را به جامعه ارائه می دهد.

وی گستره خدمت رسانی دستگاه ورزش و جوانان را محیطی وسیع دانست و افزود: این محیط بین افرادی با سن ۳ سال تا ۱۰۰ سال گسترده است .

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس برگزاری چنین گردهمایی هایی را مفید ارزیابی کرد و گفت: در چنین نشست هایی است که ظرفیت و پتانسیل شهرستان ها برای برگزاری و میزبانی رخداد های مختلف نمایان می شود .

مبینی با فعال و پویا خواندن مجموعه ورزش و جوانان استان در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری گفت: این یک حقیقت است که هرچه در یک دستگاه  بیشتر کار شود، حساسیت ها نسبت به آن دستگاه بیشتر می شود .

وی نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی را وظیفه بدیهی دستگاه های نظارتی دانست و گفت: روحیه ورزشکاری و اراده حاکم بر اداره کل ورزش و جوانان استان باعث شده تا هرچه ما نظارت ها را بیشتر کنیم، کارهای انجام شده در این حوزه هم بیشتر شود .

ممبینی رابطه میزان طرح سئوال و بررسی عملکرد را با افزایش سطح نظارت ها مستقیم دانست و افزود: هیچ کس از فرد و دستگاهی که کاری انجام نداده و اصطلاحا آجری را روی آجری نگذاشته سئوال و جواب نمی کند !

وی افزود: آنچه برای دستگاه های نظارتی در انجام وظایفشان مهم محسوب می شود، جلوگیری از وقوع ضرر و زیان به بیت المال است .

مدیرکل دیوان محسابات استان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش به انتظارات مردم از مسئولین استان در خصوص داشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال  اشاره کرد و با بیان اینکه وقوع این اتفاق مستلزم وجود یک اراده جمعی بین تمام مسئولان است افزود: ظرفیت های قانونی برای این کار در استانی که صد هزار میلیارد تومان گردش مالی در آن وجود دارد، مهیا است .

مبینی با تاکید بر اینکه نماینده دار شدن فارس در لیگ برتر منوط به پای کار آمدن تمام دستگاه ها و مسئولین استانی است، افزود: مدیریت ارشد استان، ائمه جمعه، شهرداران، فعالان بخش خصوصی و… همه باید برای وقوع این اتفاق اراده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.