حاشیه های نامه بی سابقه و عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به وزیر بهداشت / فشار بر وزیر ، تهدید دانشجویان!

خبر پارسی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارسال نامه ای با لحنی عجیب و بی سابقه از وزیر بهداشت خواسته تا پایان آبان ماه تکلیف ریاست این دانشگاه را مشخص کند.
دکتر محمد هادی ایمانیه در این نامه که بخش هایی از آن توسط سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برخی رسانه های استان فارس منعکس شده است ضمن تاکید بر اینکه استعفا نداده گفته است چنانچه تا پایان آبان ماه تکلیف ریاست دانشگاه مشخص نشود از اول آذر ماه و تا مشخص شدن نظر رسمی وزیر بهداشت، دکتر فتاحی قائم مقام ریاست، مدیریت دانشگاه را عهده‌دار می‌شوند!

. http://cna.sums.ac.ir/news.aspx?id=1730
بنا بر این گزارش، فعالان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به اینکه تاکید شده این نامه استعفا نیست و از طرفی برای تعیین تکلیف ریاست دانشگاه ضرب الاجل تعیین شده معتقدند این اقدام رئیس دانشگاه نحت فشار گذاشتن وزیر جهت ابقای خود است که تاکنون چنین روندی سابقه نداشته است.
بنا بر گزارش خبرنگار خبر پارسی چند روز قبل نمایندگانی از دانشجویان، اساتید، نخبگان رشته ای مختلف علوم پزشکی، تشکل های پزشکان و پیراپزشکان جهت بیان دغدغه های خود بابت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دیدار استاندار فارس رفته بودند. فعالان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گزارش کرده اند پس از این دیدار تعدادی از شرکت کنندگان در جلسه به ویژه خانواده دانشجویی که به نمایندگی از دانشجویان به بیان انتقادات خود از مدیریت دانشگاه پرداخته بود از سوی دانشگاه مورد تهدید و ارعاب قرار می گیرد. این فعالان تاکید کرده اند این اقدامات غیر قانونی را از طریق استانداری فارس ، وزیر بهداشت و حراست وزارت بهداشت پیگیری خواهند کرد.
اقدام عجیب دکتر ایمانیه که به نوعی خاطره قهر ۱۱ روزه احمدی نژاد را در ذهن متبادر می کند،نه تنها اوضاع را به نفع او عوض نمی کند که مطمئنا با واکنش تند استاندار فارس و وزیر بهداشت و درمان مواجه خواهد شد.این نوع رفتارهای پوپولیستی نه در شان دانشگاه و نه در شان پزشک فوق تخصصی چون ایمانیه است.رفتارهایی از این دست شاید در دولت احمدی نژاد خریدار داشت اما در دولتی که قرار است تدبیر را در راس امور داشته باشد اصلا جایگاهی ندارد.
خبر پارسی به زودی این رفتار غیر حرفه ای دکتر ایمانیه را در یاداشتی جداگانه به بوته نقد می گذارد.

3 دیدگاه برای “حاشیه های نامه بی سابقه و عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به وزیر بهداشت / فشار بر وزیر ، تهدید دانشجویان!

  1. خبر پارسی عزیز

    شما به تهدید و سرکوب دانشجویان می گویید رفتار غیر حرفه ای؟!!
    یعنی باید به صورت حرفه ای دانشجویان راسرکوب کنه؟!

  2. ایمانیه مگه غیر از تهدید، ارعاب و تطمیع هم کار دیگه ای بلده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.