فجر سپاسی در بی پولی مطلق

خبر پارسی – تیم فجرسپاسی در این فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می رود ولی با اینحال اعضای این تیم به رغم گذشت ۶ هفته از رقابت ها هنوز پولی دریافت نکرده اند.
به گزارش “ورزش سه” علی اصغر کلانتری ؛ سرمربی تیم فجرسپاسی گفت : طی چند هفته گذشته بچه ها از جان مایه گذاشته اند ولی هنوز هیچ پولی دریافت نکرده اند. مربی فجر در ادامه با اشاره تیم های دیگر افزود : به جز فجر و یکی – دو تیم دیگر بازیکنان بخشی از قرارداد خود را گرفته اند ولی بچه های ما هنوز هیچ پولی نگرفته اند و این درحالی است که بازیکنان برای تامین ضروریات زندگی نیاز مالی دارند.
کلانتری در پاسخ به این سوال که بازیکنان فجر سرباز هستند و نیاز به قرداد و و پرداخت پول ندارند گفت : تعدادی از بازیکنان سرباز هستند و تعدادی هم سرباز نیستند اما این دلیل نمی شود که به آنها حق شان را ندهند. تراکتورسازی هم سرباز دارد ولی قرارداد ۵۰۰-۶۰۰ میلیونی با آنها بسته ولی به بازیکنان ما پول توجیبی هم نداده اند.
سرمربی موفق فجراز تماشاگران و تربیت بدنی تشکر کرده و می گوید : از فوتبالدوستان شیرازی که در بازی های خانگی ما را تنها نگذاشتند و همچنین تربیت بدنی که پس از پیروزی ما برابر مس مبلغی به عنوان پاداش به اعضای تیم داد تشکر می کنم. کلانتری صحبت های خود را با درخواست از مسئولان تیم پایان داده و گفت : بچه ها به برای رفع مایحتاج روزانه خود نیاز به پول توجیبی دارند و منتظر تصمیم مسئولان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.