عضو شورای شهر شیراز: نباید اجازه داد گرد عزلت بر تارک مدیران پیش کسوت بنشیند

خبرپارسی – رئیس کمسیون سلامت شورا گفت: از ظرفیت ها ی مدیران پیشکسوت باید بهره جست ونباید اجازه داد گَرد عزلت بر تارک آنان بنشیند

علی ناصری در نطق پیش از دستور جلسه علنی روز دوشنبه ۲۷ فروردین شورای شهر شیراز با بیان اینکه امروزه آنچه از هر زمان دیگر ضروری به نظرمی رسد گسترش مبانی اخلاقی است و آن به معنای اخلاقی کردن جامعه در تمام ابعاد از حوزه اجتماع گرفته تا سیاست و در کلیه زمینه ها از هدفگذاری تا روش رسیدن به هدف است.

او منش انسانی در عرصه های گوناگون از جمله عرصه سیاسی عناصری چون راه رسیدن به قدرت، روش حکومتداری، ساختار سیاسی، اخلاق زمامداران و کارگزاران، رعایت حقوق مردم و اجتناب از ستم را شامل دانست و افزود: آن زمان که مردم به افراد یا جریانی بر اساس ادعا و ارایه نقطه نظرات، اقبال پیدا میکنند رویکرد رفتاری شان براساس رفتار ها و مشی مسئولان بعنوان الگویی برای عموم مردم در می آیند و چنانچه این رفتارها بر محور صداقت و وفای به عهد نباشد مردم روی برخواهند گرداند.

ناصری شعار اصلاحات را گفتمان، تعامل، شفافیت، محبت، دوستی و همچنین تأکید بر اداره امور با خِرَدجمعی و پاسخگویی به مردم به شکل حداکثری دانست و گفت: خواست های مردم باید محترم شمرده شود و قانون در تمام زمینه ها ملاک و معیار عمل باشد؛ به نخبگان، جوانان و بانوان باید بها داده شود تا فرصت بروز و ظهور پیدا کنند.

رئیس کمسیون سلامت شورا با تاکید بر اینکه از ظرفیت ها ی مدیران پیشکسوت باید بهره جست ونباید اجازه داد گَرد عزلت بر تارک آنان بنشیند، افزود: لازم است از تمام ظرفیت ها برای بهبود وضعیت عمومی و معیشتی مردم استفاده کرد و برای ارتقا روحیه نشاط، سرزندگی، طراوت و شادابی در بین مردم بیش از پیش همت گمارد.

ناصری توجه به سرمایه های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری را احساس تر دانست و گفت: سرمایه اجتماعی مجموعه‌ای از قواعد و هنجارهای جامعه است که رعایت داوطلبانه آن از سوی مردم، کارکردی در جهت کاهش هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی خواهد داشت.

او مسئولیت منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی کلان شهر شیراز با توجه به اقبال عمومی شهروندان که به واسطه نقطه نظرات و برنامه‌های ارایه شده صورت گرفت بسیار مهم دانست وافزود: برای عملی شدن برنامه ها نیازمند مشارکت حداکثری مردم فهیم شیراز چه در بُعد عمومی و چه در بُعد تخصصی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.