طلایی ترین نقطه شهر نفس کشید! / کار خوب شهرداری شیراز در قلب شهر

خبر پارسی – لقمان به پسرش گفت : «اى پسرم ! کار خوب انجام بده و کار بد نکن ؛ زیرا بهتر از کار خیر ، کننده آن است و بدتر از کار بد ، کننده آن است »
سرویس یک کار خوب خبر پارسی با این انگیزه که کار خوب مردم و مدیران را تبلیغ کند راه اندازی شد.متاسفانه در این مسیر هم مردم و هم مدیران با ما همکاری نکردند که البته به نظر می رسد کمتر کار خوبی از مدیران دیده می شود! با این وجود کم نیستند کارهای خوبی که در سطح شهر انجام می شود و رسانه ها وظیفه دارند کار خوب را تبلیغ کنند.
در اغلب شهرهای دنیا شهرداران و شوراهای شهر تلاش می کنند با زیبا سازی محیط شهری ضمن فراهم کردن زیبایی بصری برای شهروندان،مردم را تشویق به پاکیزه نگه داشتن شهر کنند و از آلودگی بصری جلوگیری به عمل آورند.
اخیرا قلب شهر شیراز از شدت آلودگی بصری از کار افتاده بود و طلایی ترین نقطه شهر محل تبلیغ منزل و مبله و گوسفند زنده و ….شده بود.اقدام اخیر شهرداری شیراز در زیباسازی تابلوهای پوششی مترو قابل تقدیر است.بویژه آنکه شهرداری علاوه بر زیبا سازی سازه های فلزی مستقر در این نقطه از شهر پروژه های خوبی را که در دست اقدام دارد تبلیغ کرده است.
خبر پارسی همانگونه که از کژی ها و کاستی ها انتقاد می کند،انجام کار خوب را نیز تشویق می کند.مثل برخی دستگاه ها نیستیم که برای اخبار خوب و سازنده مان تشویقمان نمی کنند اما کوچکترین نقدی را تاب نیاورده و فوری دست به شکایت می برند برای رضایت دادن هم یا تعهد ترکمانچایی از شما می گیرند یا مجبور به پرداخت وثیقه ات می کنند!
تصاویر خبر پارسی از اقدام خوب شهرداری شیراز را ببینید و لذت ببرید.

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۴۵۸۲۷

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۵۰۴۰۴

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۴۵۸۰۰

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۴۵۶۵۷

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۵۰۱۰۱

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۴۱۰۲۲

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۴۰۷۵۶

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۴۰۹۱۶

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۴۰۷۴۲

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۵۰۴۲۸

و تصاویری قبل از زیباسازی

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۵۰۷۳۹

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۵۰۷۵۳

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۴۰۸۲۵

۲۰۱۵۰۱۱۳_۱۴۵۹۱۹

3 دیدگاه برای “طلایی ترین نقطه شهر نفس کشید! / کار خوب شهرداری شیراز در قلب شهر

  1. جناب آقای دکتر علی ربیعی وزیر محترم کار و رفاه تامین اجتماعی
    با سلام و آرزوی توفیق
    احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به کار کنان خدوم بهزیستی که ایثار گرانه در سنگر دفاع از کرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کار کنان رسمی کار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنکه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارک علمی این کار کنان بخش عمده ای از
    آنان در مشاغل کار شناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مر بوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همکاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های کار ی همکاران ذینفع که بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد
    باتشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کارگری بهزیستی

  2. نامه ای به نمایندگان محترم مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی جناب آقایان دکتر احمد شوهانی حاج عمران علی محمدی دکتر علی محمد احمدی نماینده محترم مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی

    سلام علیکم

    احتراما به استحضار میرساند که طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به رسمی کشوری یا پیمانی در مورخ ۱۳۹۲/۹/۲۰روز چهارشنبه به تصویب نمایندگان محترم مجلس رسیده و طی شماره ۱۶۲ اعلام وصول گردید و طرح فوریت دار شده و هم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی است.

    انتظار ما کار کنان رسمی کار گری ادرات دولتی نظیر بهزیستی استات ایلام از شما و سایر نمایندگان محترم مردم درخانه ملت آوردن طرح مذکور به صحن علنی مجلس و با همت وتلاش شما عزیزان به تصویت نهایی رساند ن طرح تبد یل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادرات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری یا پیمانی است ما کار کنان رسمی کار گری ادرات دولتی نظیربهزیستی از هر دو قانون استخدام محروم هستیم ۱- قانون خدمات کشور ۲- قانون کار محروم هستیم نه کار گر هستیم نه کار مند از هر دو قانون محروم هستیم در واقع ضرب المثل معروف شتر مرغ امیداست که بتوانید ماراه از این مظلومیت نجات دهید در پایان از کلیه نمایندگان محترم مردم در مجلس شواری اسلامی در خواست کمک داریم که بارای موافق خود طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به رسمی کشوری یا پیمانی به تصویب نهایی برسانند باکمال تشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کر گری ادرات دولتی استان ایلام نظیر بهزیستی ……..

  3. جناب آقای انوشیروان محسنی بند پی ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور

    سلام علیکم

    احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و … شامل ما نمی شود.

    جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره‌ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می‌توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند.

    حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!نه مثل همکاران قرارداد معین ! موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند!

    مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم. لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.