طراحان برنامه روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز چه کسانی بودند؟فرافکنی تا کی؟آقای استاندار با مسببین برخورد قانونی کنید،لطفا!

خبر پارسی – در حالی که یک سایت افراطی اصولگرا از روز گذشته نسبت به برنامه روز دانشجو هجمه گسترده ای را علیه دولت دکتر روحانی در شیراز آغاز کرده و نسبت به حضور هادی غفاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز معترض است باید دید اساسا این اعتراض متوجه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شورای نظارت این دانشگاه باشد یا متوجه مسئولین سیاسی استان؟
واقعیت آن است که انجمن اسلامی مورد وثوق شخص دکتر ایمانیه که به لحاظ تفکری به جبهه پایداری نزدیک است،در سال ۸۷ شکل گرفته و دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه این انجمن را جعلی خطاب می کنند هر چند که خبر پارسی به این موضوع ورود نمی کند و کاری به قانونی بودن یا نبودن این تشکل سیاسی ندارد اما واقعیت این است که همه می دانند انجمن یاد شده در چه دوره ای و با حمایت چه کسی شکل گرفت.این انجمن از شخصیت های مختلف سیاسی برای حضور در نشست سالروز ۱۶ آذر دعوت می کند که جناب آقای کمالی وزیر اسبق کار و دبیر کل حزب اسلامی کار ،علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و ظاهرا یکی از اعضای مجمع خط امام پاسخ منفی به این درخواست می دهند و فقط آقای هادی غفاری پاسخ دانشجویان را لبیک گفته است.
همه می دانند که برای برگزاری نشست هایی از این دست در دانشگاه، شورای نظارت در دانشگاه باید مجوز نشست را صادر کند و شورای نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز،دکتر ایمانیه رییس دانشگاه ،نماینده نهاد نمایندگی حجت الاسلام مقامی و نماینده وزیر جناب آقای دکتر نجابت هستند که دست بر قضا هر سه وابسته به جریان اصولگرایی می باشند و طبیعتا هر اعتراضی به نشست یاد شده باید متوجه مسئوولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شورای نظارت بر این دانشگاه باشد. اینکه یک سایت افراطی اصولگرا به مسئوولین سیاسی استان اعتراض می کند خیلی عجیب است چرا که برگزاری این نشست نه به فرماندار شیراز نه به استاندار فارس و نه به معاونین و مدیران استانداری ربط دارد.دوستان عزیز بسیج دانشجویی یا گردانندگان آن سایت افراطی با دکتر ایمانیه رودرواسی دارند اعتراض خود را متوجه استانداری می کنند! آخر برگزاری این نشست در دانشگاه علوم پزشکی شیراز چه ربطی به فرماندار و استاندار دارد؟! گویا برای این عزیزان اصلا مهم نیست هادی غفاری چه گفته مهم این است که برای دولت روحانی در استان مانع تراشی کنند!!
خبر پارسی دیشب خبری از سایت اصولگرای شیرازه منعکس کرد و تیتر زد: آرامش شهر را بهم می زنند و دانشجویان را تحریک! غیر از این تیتر مابقی خبر را عینا از سایت شیرازه مخابره کرد و در هیچ کجای خبر خود نیز نیاورده بود سایت شیرازه آرامش شهر را بهم زده اصلا خطاب این تیتر حتی می تواند هادی غفاری باشد یا مثلا کسانی که مجوز این نشست را صادر کردند (مثلا می گوئیم) چرا این عزیزان همچنان بر طبل افراط می کوبند و ما را دستپاچه خطاب می کنند؟! از سایتی که به قول خودتان هر چند روز یک بار به روز می شود،چه واهمه ای دارید؟جالب است که شاهد را نیز «دم» خود می آورند و می گویند فارس و تسنیم هم خبر را کار کرده اند! آخر فارس و تسنیم به کجا وصل هستند؟ شیرازه به کجا وصل هست؟آبشخور فکری هر سه رسانه یکی نیست آیا؟
خبر پارسی از مسئوولین سیاسی استان می خواهد چنانچه در نشست ۱۶ آذر قصوری رخ داده با مسببین آن و کسانی که چنین مجوزی را صادر کرده اند برخورد کند. دوستان اصولگرای ما و عزیزان بسیج دانشجویی! اگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یک اصلاح طلب بود آیا باز هم پشت در استانداری تجمع می کردند یا پشت در رئیس دانشگاه؟ راستی تجمع کنندگان پشت در استانداری مجوزی برای این تجمع داشتند؟ تصور کنید بچه های اصلاح طلب پشت در استانداری تجمع بدون مجوز می کردند، آیا اتهام فتنه گری و برهم زدن نظم عمومی و یا اقدام علیه امنیت ملی را به آنها نمی زدند؟
آقای استاندار لطفا و لطفا با مسببین این ماجرا برخورد قانونی کنید هر چند از شما خواهش می کنیم در برخورد خود رافت اسلامی را فراموش نکنید.
در پایان فقط می گوئیم : و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین!

5 دیدگاه برای “طراحان برنامه روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز چه کسانی بودند؟فرافکنی تا کی؟آقای استاندار با مسببین برخورد قانونی کنید،لطفا!

  1. جالبه
    چطور نیروهای حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کوچکترین بهانه اتاق های دانشجویان را می گردند اما به این سخنرانی مجوز می دهند؟
    دکتر ایمانیه دوست دارد چهره ای هماهنگ با دولت جلوه کند
    چطور دکتر ایمانیه در دوره احمدی نژاد به چهره های اصلاح طلب میانه رو نزدیک به نظام مجوز نمی داد ولی الان به چهره های تندرو مجوز می دهد؟
    دو حالت دارد
    یا دکتر ایمانیه می خواهد چهره ی یک رئیس دانشگاه روشنفکر از خود به نمایش بگذارد و یا می خواهد مدیریت استان را دچار بحران کند

  2. شما در خبرت آوردی؛ شیرازه مدعی شد …
    دکتر جان، وقتی می گیم مدعی شد، معنای مشخصی دارد.
    شما که ترانه خوانی پنج نسل دومی در باغ ارم را بال و پر می دهی تا حرفت را بزنی، بعید است که با «مدعی است»، یک واقعیت را انکار کنی. حرف زیاد است. اگر انصاف داشتی، می نویسم.

  3. خوشحالم که ایمانیه خودش چهره واقعی خودش رو بیشتر برهمگان عیان میکند…برخی هماهنگ با تندروهای پایداری به قصد خراب کردن دولت از هیچ تلاشی فروگذاری نمی انند. ..امیدوارم که این اقایونی که در همین استانداری از ابقای ایشون حمایت کردن بیشتر چشم و گوششون رو باز کنند..

  4. آخه یکی نیست ازت بپرسه انجمن نزدیک به جبهه پایداری بیکاره هادی غفاری رو دعوت می کنه؟
    تا کی میخاین به دروغاتون ادامه بدین
    به جای اینکه بیاین از چهارتا دانشجو مظلوم که دارن از زمین و زمان تهدید می شن حمایت کنید میشینی این جفنگیات زاده تخیلاتت رو منتشر می کنی که چی مثلا؟
    آره بابا فقط تو اصلاح طلبی بقیه هم یا جعلی هستن یا نزدیک به جبهه ی پایداری

  5. سلام
    فقط همین را متذکر گردم ک جهت برگزاری هر برنامه سیاسی شورای تامین استان باید مجوز را صادر کند چطور برنامه بسیج و تشکل های ارزشی در روز ۱۶ذر لغو میشود به دلیل مخالفت با دولت ولی شما چیزی نمیگویید!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.