شهردار: شیراز را مثل گذشته تمیز و زیبا خواهیم کرد

خبرپارسی – شهردار شیراز خطاب به شهروندان و مسافران اعلام کرد: تلاش داریم شیراز را برای ادامه تعطیلات آماده کنیم و این شهر را مثل گذشته تمیز و زیبا خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز،حیدراسکندرپور با اشاره به حادثه دوشنبه ۵ فروردین ماه سیل دروازه قرآن و خسارت های جانی و مالی این حادثه اضافه کرد: در روز سه شنبه ۶ فروردین ماه نیز سیلی سنگین در محله سعدی داشتیم که این سیل از طریق تونل فضیلت به قسمت شرقی شیراز و بلوارهای نصر، سرداران و … منتقل شد اما به دلیل هماهنگی با راهنمایی و رانندگی مسیرهای منتهی به این بلوارها را مسدود کردیم و این سیلاب را توانستیم مدیریت کنیم تا آسیب جانی در پی نداشته باشد.

شهردار شیراز ضمن بازدید از محله سعدی و سایر محلات آسیب دیده از حادثه سیل گفت: با همکاری ۳ هزار نفر از نیروهای شهرداری در حال پاکسازی کوچه ها و خیابان های مناطق ۷ و ۱۱ و ۳ هستیم و تلاش داریم پس از اتمام پاکسازی اقدام به گلکاری و زیباسازی این بلوارها و خیابان ها کنیم.

اسکندرپور با اشاره به آب گرفتگی منازل برخی از شهروندان این منطقه افزود: هم اکنون بخشی از نیروهای شهرداری مشغول تخلیه آب منازل شهروندان هستند.

او خطاب به شهروندان و مسافران اعلام کرد: تلاش داریم شیراز را برای ادامه تعطیلات آماده کنیم و این شهر را مثل گذشته تمیز و زیبا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم طی روزهای آینده شرایط در بخش شرقی شهر شیراز به حالت عادی بازگردد و شهروندان و مسافران شاهد زیبایی و تمیزی این قسمت از شهر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.