شهرداری شیراز در یک اقدام معنا دار مجموعه ورزشی قصردشت را از تربیت بدنی تحویل گرفت !

خبر پارسی  -شهرداری شیراز مجموعه ورزشی شهدای قصردشت را تصاحب کرد.

 مجموعه ورزشی شهدای قصردشت در سال ۸۱ از طرف شورای اول شهر به شورای ورزشی قصردشت واگذار شد. زمین یاد شده از اوایل انقلاب محل فوتبال جوانان آن منطقه بود. یک زمین خاکی استاندارد که مرکزی شده بود برای ورزش جوانان. این زمین از سال ۸۱ با کمک شهرداری و دولت چمن شد و رفته رفته زمین خاکی مورد اشاره، به مجموعه ای زیبا تبدیل شد و مورد استفاده جوانان علاقمند به ورزش در  قصر دشت قرار گرفت.

خبر پارسی مطلع شد مدتی است که مدیریت تربیت بدنی شهرداری شیراز به دنبال تصرف این مجموعه ورزشی است و یکی دوسال است که آن مدیریت با فشار به واحد حقوقی شهرداری شیراز آنها را مجبور کرده تا از طریق قضایی پیگیر موضوع شوند و آن زمین و اعیانی موجود را از تربیت بدنی پس بگیرند.

 بالاخره با نابسامانی های موجود در ورزش استان و عدم توجه مدیران به مباحث حقوقی فضاهای ورزشی موجود در شهر شیراز شهرداری این شهر در طول یک سال گذشته با ارائه مستندات موجود حکم خلع ید تربیت بدنی را دریافت و نهایتا در روز سه شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه سال نود وسه با حضور معاون فرهنگی شهردار و نیروی انتظامی قفل های مجموعه را تعویض و اعضای شورای ورزشی قصردشت را از آن محل بیرون کردند .

خبر پارسی بدون اینکه بخواهد در این زمینه داوری کند اعلام می دارد شکل برخورد با این مجموعه زیبنده یک نهاد فرهنگی نیست و به نظر می رسد با سیاست های داخلی شهرداری نیز مغایرت دارد چرا که شهرداری اماکن ورزشی خود را نیز برون سپاری می کند اما معلوم نیست چنین اقدامی با این شیوه چه نیتی را دنبال می کند .

 از طرفی بیخیالی مدیران تربیت بدنی استان در این زمینه تامل برانگیز است و از طرف دیگر با وجود چهره ای ورزشی مثل زین العابدین عرب در شورای شهر،انتظار می رفت مشکل این مجموعه دوستانه حل و فصل شود و کار به اینجا کشیده نشود .

شنیده می شود مردم قصردشت در این رابطه  قرار است اقداماتی انجام دهند چرا که با پیگیری های آنها، این مجموعه ورزشی ایجاد شده است .

باید منتظر ماند و دید سرانجام این مجموعه ورزشی به کجا خواهد انجامید .

1 دیدگاه برای “شهرداری شیراز در یک اقدام معنا دار مجموعه ورزشی قصردشت را از تربیت بدنی تحویل گرفت !

  1. متاسفانه بی کفایتی مسئولین ورزش فارس بحدی رسیده داست که مردم وارگانهای دیگر را مجبور به پی گیری امورات خود از طریق قوه قضائیه می نمایند .همین مجموعه شهید دستغیب که اداره اوقاف مدتی قبل بعد از چندین سال توانست از طریق پی گیری قضائی به مطالبات خود از اداره ورزش و جوانان برسد. متاسفانه شخص مدیر کل هیچ اقدامی در پی گیری اختلافات حقوقی این اداره با سایر مودیان نمی نماید کافی است جهت اثبات این موضوع سری به واحد خقوقی و املاک اداره کل بزنید بعد متوجه خواهید شد که شهرداری یا دیگر شاکیان از اداره ورزش و جوانان طی 2 سال حکمرانی اقای کمانه بعد از عدم رسیدگی مدیر کل به مشکلاتشان از طریق حقوقی ادعاهای موجه و به حق خود را مطرح مینمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.