شرایط اقتصادی باشگاه های خصوصی به یک دغدغه جدی و فرااستانی تبدیل شده است

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: پیگیری شرایط اقتصادی باشگاه های خصوصی به یک دغدغه جدی و فرااستانی تبدیل شده است.

حیدر علی کامیاب با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لزوم تعطیل شدن باشگاه های ورزشی گفت: گروه های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان فارس از زمان صدور این مصوبه با هدف اجرای دستورالعمل مذکور و جلوگیری از بروز سوء استفاده در جهت به خطر افتادن سلامت عمومی شهروندان نظارت‌های خود را تشدید و با معدود باشگاه هایی که اقدام به فعالیت می‌کردند برخورد کردند.

وی در عین حال گفت: شرایط، شرایط ویژه‌ای است و وضعیت  اقتصادی باشگاه های خصوصی مخصوصاً باشگاه هایی که به صورت استیجاری اداره می‌شوند به یک دغدغه فرا استانی تبدیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه مدیران کل استان‌ها در این خصوص با وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر در حال گفتگو، رایزنی و چاره جویی هستند افزود: در فارس نیز این موضوع به اطلاع استاندار رسیده و وی نیز موضوع را در دستور کار قرار داده است.

کامیاب تخصیص تسهیلات با سود کم  به بهره‌برداران از فضاهای ورزشی بخش خصوصی را یکی از راهکارهای پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان فارس به مراجع ذی‌ربط اعلام کرد و افزود: این پیشنهاد در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کلان و استاندار فارس در حوزه استان به حداقل رساندن ضرر و زیان ناشی از تعطیل شدن باشگاه‌ها است گفت: تلاش می کنیم   تا با در نظر گرفتن شرایط موجود و در فضایی منطقی تصمیمی اتخاذ و عملیاتی شود که خسران وارده به بخش خصوصی را به حداقل برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.