شبی رویایی درکنار برقی های قدیم/درس اول:همدلی!

خبرپارسی-همه آمده بودند. آنهایی که روزگاری نامشان لرزه بر اندام حریفان می انداخت، کسانی که در خط دفاعی سیم خاردار بودند، هافبک هایی که پاسوری شان ضرب المثل بود، مهاجمانی که تمام کننده بودند. جمع جمعی عاشق بود که می خواستند خاطره هایشان را غبار روبی کنند. آنها مگر چه می خواهند جز احیای بنایی که سالها برای بنا شدن آن عرق ریخته اند. همدلی مشق اول برقی ها بود. نشست پیشکسوتان بارقه های امید را زنده کرد. شبی به یادماندنی که نمایندگان همه نسل های برق را می شد در جمع دید و همه مصمم بودند تا این بار به دور از حاشیه ها برقی تازه بنا نهند.

پیشکسوتان باشگاه برق شیراز در یک جلسه هم اندیشی ضرورت احیاء این باشگاه و تشکیل تیم مقتدر «برق پارسی» را خواستار شدند.

صالحی:یک باشگاه جدید شکل می دهیم

به گزارش خبر پارسی در ابتدا خلیل صالحی بازیکن،مربی و مدیرعامل اسبق برق شیراز با اینکه جمع حاضر استخوان خرد کرده های فوتبال شیراز و کشور هستند به حضور ۹ بازیکن برق شیراز در تیم ملی در سال های اوج این تیم اشاره کرد و گفت:ما پیشکسوتان باشگاه برق مسئولیتی دوگانه در این تیم داریم.هم ما معروفیت خود را مدیون باشگاه برق هستیم هم برق هویت خود را از پیشکسوتان تیم می گیرد،پیشکسوتانی که به خاطر تیم گریه می کنند و می خندند و وجودشان مالامال از عشق به رنگ نارنجی باشگاه است.

وی با اشاره به برخی از چهره های معروف تماشاگران متعصب این تیم گفت:تماشاگرانی  مثل حسین کمال که یک صافکار بود،جواد آزاد که یک لاستیک فروش بود،اصغر صادقی که رئیس سندیکای دینام فروش ها بود و …..در همه سفرها با ما می آمدند و پول جمع می کردند که به بازیکن ها پاداش  بدهند،اگرچه ما این پول ها را در اختیار باشگاه قرار می دادیم اما این تماشاگران به عشق تیم شهرشان در باغ ها میهمانی می دادند و در زورخانه ها برای ما گلریزان می گرفتند و با سرد و گرم تیم سردو گرم می شدند.

صالحی که بیان خاطراتش از دوران جوانی اشک شوق را بر چشم پیشکسوتان جاری ساخته بود خواستار تشکیل تیمی جدید از دل پیشکسوتان شد و گفت :وقتی قرار شد برق با شکوه جام تخت جمشید را احیاء کنیم مباحثی مثل «برق نوین» پیش آمد که نپسندیدم چرا که صنعت نفت نوین،سپاهان نوین و یا فولاد نوین همه زیر مجموعه تیم اصلی هستند و من البته مخالف این مسئله هستم چرا که می خواهیم پیشکسوتان باشگاه برق خودشان حرکت را آغاز کنند.

وی تاکید کرد:تصمیمی که الآن می گیریم و حرکتی که انجام می دهیم می تواند نام پرآوازه برق را زنده کند و به نظر می رسد در فضای مجازی اغلب هواداران موافق ما هستند.

صالحی یادآور شد:آنگونه که اعلام شده برق اصلی ۳ یا ۴ میلیارد تومان بدهکار است و تا زمانی که پرداخت نشود،اجازه فعالیت به برق را نمی دهند اما ما نمی خواهیم نام برق فراموش شود و نباید به عنوان پیشکسوت اجازه دهیم که برق خاموش شود.دوستان در برق شیراز هم راه خود را می روند و برایمان قابل احترامند.ما تضادی با آنها نداریم و یک باشگاه جدید شکل می دهیم.

وی با اشاره به پیشکسوتان حاضر در جلسه گفت:این همه پیشکسوت حاضر در جلسه یعنی این همه فکر و اندیشه که باید از این پتانسل استفاده کرد.

صالحی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال در ۳ دوره جام جهانی  گفت:در ۳ دوره ای که در جام جهانی حضور پیدا کردیم برق شیراز نماینده داشته است.جام اول «علیرضا قشقائیان»،جام دوم «داریوش یزدانی» و جام سوم «ستار زارع» را داشته ایم حالا که به جام چهارم رسیده ایم برق به وضعیتی رسیده که به لیگ ۲ سقوط کرده و این برای پیشکسوتان باشگاه وضعیت تلخی است و باید به دلیل علاقه شخصی و دینی که برق بر گردن ما دارد فعال شویم و به ما قول داده شده که اسپانسر هم گرفته شود.

وی متذکر شد:پیشکسوت حرمت دارد،فکر دارد و اندیشه لذا اجازه نمی دهیم برای ما تصمیم گرفته شود.معتقدیم تمکن مالی و نفوذهای جانبی  به تنهایی کارساز نیست چرا که این ها هویت نمی آورد و باید هر تصمیمی گرفته شود از این جمع گرفته شود.از مدیر عامل و هیئت مدیره تا مربی را باید این جمع تصمیم بگیرد و این طور نباشد که صرفا”به دلیل حمایت مالی کسی مسئولیت بگیرد چرا که ما زیر مجموعه کسی نیستیم.

صالحی با اشاره به تعداد مربیان شیرازی که در رده های مختلف لیگ فعالیت می کنند گفت:برخی از این مربیان از مجموعه ارزشمند برق  هستند که از آنها انتظار داریم حمایت خود را از نام و اعتبار برق دریغ نکنند.

وی در ادامه پیشنهاد تشکیل انجمن پیشکسوتان برق را داد و گفت : در ابتدا ۵ نفر را انتخاب می کنیم که موارد را پیش ببرند و گزارش کار را به جمع بدهند.

صالحی سیاسی شدن فوتبال را یکی از آفت های سال های اخیر این رشته پرطرفدار ورزشی دانست و گفت: نمی خواهیم و اجازه نمی دهیم که سیاست پای خود را در مجموعه ما باز کند.این جوی را که در فوتبال بوجود آوردند،غیرورزشی ها بوجود  آوردند.فوتبالیستی که به قول محمد دادکان صد میلیون تومان قیمت دارد ۳ میلیارد می گیرد و این معضل تنها یکی از آفت های فوتبال امروزی است.

وی با انتقاد شدید از عملکرد فصول قبل برق  گفت: معتقدم فرهنگ فوتیال برق باید احیاء شود.زمانی بازی کردن با جان و دل و امضای قرارداد سفید بازیکنان افتخار باشگاه بود و بازیکن نیز می دانست در باشگاه برق به او دروغ نمی گویند،چرا که دو بازی به اتمام لیگ مانده بود ۲۰ درصد آخر یازیکنان را به آنها داده بودیم.فرهنگ باشگاه برق راستی و درستی بودو این فرهنگ باید توسط پیشکسوتان احیاء شود.

صالحی در تشریح چگونگی ورود «برق پارسی» به مسابقات لیگ گفت:لیگ ۳ شرایط بی منطقی دارد.لیگ ۲ هم هزینه هایش نسبتا بالا است.اعتقاد من بر این بود که ما در لیگ استان شروع کنیم.موفق نشدن ریسک بالایی نداشت.در استان می شود استعدادها را تشخیص داد و از جوان ها استفاده کرد.

وی با اظهار خوش بینی نسبت به دولت آینده گفت:دولت جدید کمتر از ۱ ماه دیگر شروع به کار می کند و قطعا تغییرات زیادی بوجود خواهد آمد و این زمینه خوش بینی را ایجاد می کند.

صالحی ادامه داد: بازی در لیگ استانی نشان می دهد که برق وجود داردوتیمی که در استان قهرمان می شود می رود دسته ۳ و تیمی که در مسابقات حذفی استان قهرمان شود،می رود در بازی های حذفی و در بالاترین سطح فوتبال کشور بازی می کند.

مدیر عامل اسبق باشگاه برق شیراز خطاب به پیشکسوتان این باشگاه گفت:اجازه ندهیم کسی از ما سوء استفاده کند و ۲ نفر از ما را ببرند برای خود وجاهت درست کنند.!همه حق را به پیشکسوتان می دهند و تفکر سیاسی هم نداریم.به آن تیم هم کاری نداریم و راه خودمان را می رویم.

علیرضا قشقائیان: گذشته ما با عملکرد برق فعلی له شد!

 به گزارش خبر پارسی در ادامه این جلسه علیرضا قشقائیان ملی پوش برقی تیم ملی در جام جهانی آرژانتین با انتقاد شدید از وضعیت فعلی باشگاه برق گفت:گذشته ما با عملکرد برق فعلی له شد!برای ما نام برق مهم است و حاضر به هرگونه همکاری برای اعتلای نام برق هستیم.

حمید رحمت آمیز:کسانی بر سر کار آمدند که برق را نابود کردند

این گزارش می افزاید حمید رحمت آمیز پیشکسوت دیگر باشگاه برق شیراز نیز با اظهار تاسف از وضعیت فعلی این باشگاه اظهار داشت:در گذشته کسانی بر سر کار آمدند که باشگاه را نابود کردند لذا امیدوارم تشکیل این جلسه رنگ و شادی قدیم را برای برق به ارمغان بیاورد.

حسن خوشنام: تشکیل کانون پیشکسوتان ضروری است

حسن خوشنام دیگر پیشکسوت باشگاه برق نیز با اظهار امیدواری برای تداوم این جلسات گفت:پیشنهاد می کنم کانونی ماورا باشگاه تشکیل شود.اگر کانون پیشکسوتان تشکیل شود و از افراد پشتیبانی کنیم امید در دل همه جوانه می زند و با روحیه بهتر می توان کار کرد.

وی افزود:کانون پیشکسوتان باید از مربیان خوشنام باشگاه برق حمایت و آنها را کمک کند تا موفق شوند.

خوشنام تاکید کرد :دوست دارم چنین کانونی باشد و رابطه ای میان مدیریت کلان کشور برقرار کند چرا که بدون پشتیبانی اقتصادی نمی شود باشگاه داری و حتی تیمداری کرد.

محمود زینل زادگان :اگر جدایی نباشد می توانیم موفق شویم

به گزارش خبر پارسی محمود زینل زادگان دیگر پیشکسوت حاضر در جلسه نیز در سخنانی کوتاه گفت:در هر شرایطی که هستیم نباید از همدیگر دور شویم چرا که اگر جدایی نباشد می توانیم موفق باشیم.

سعید تبری:نسل ما بدون هیچ چشمداشتی برای برق کار کرد

سعید تبری از جمله پیشکسوتان باشگاه برق شیراز که در این جلسه حاضر بود نیز با بیان اینکه نسل ما بدون هیچ چشمداشتی برای برق کار کرد افزود: در شرایط فعلی نیازمند حمایت مالی هستیم تا بتوانیم ادامه دهیم.در بخش اجرایی پیشکسوتان می توانند به باشگاه کمک کنند اما باید اسپانسرداشته باشیم تا اهداف خود را جلو ببریم.

علی اصغر کلانتری : باید اطلاع رسانی شود که چرا برق پارسی شکل می گیرد

علی اصغر کلانتری بازیکن دهه هفتاد برق شیراز نیز با بیان اینکه در این ۴ یا ۵ سال که کنار هم نبودیم خیلی ضربه دیدیم گفت: سرمایه گذاران باید دنبال احیاء برق باشند نه مسائل دیگر.معتقدم برخی افراد بر خلاف گفته ها و نوشته ها از نام برق ذینفع شدند.وی افزود:باید در گام نخست اطلاع رسانی شود که چرا برق پارسی شکل می گیرد و اهدافش چیست؟همه باید بدانند ما نمی خواهیم با برق فعلی بجنگیم. برق فعلی مشکلات زیادی دارد و هر روز هم یک خبری درباره آن می شنویم و یک سری افراد جدید وارد می شوند. ما باید با خاطراتمان چه کنیم؟منتظر بمانیم مانند دارایی و شاهین و پاس و…نابود شود؟همه بدانند ما دنبال کمک به برق بودیم و هستیم اما مشکلات زیاد آن اجازه نمی دهد.هرگونه فعالیت جدی نیز نیازمند حمایت مالی و گرفتن اسپانسر است.

ستار زارع:برق پارسی باید کارش را از لیگ های بالا شروع کند

به گزارش خبر پارسی ستار زارع کاپیتان و بازیکن سال های اخیر برق شیراز نیز با ابراز خوشحالی از تشکیل جلسه پیشکسوتان گفت:این حرکت زیبا و تحسین برانگیز است و من در این جلسه از هرکدام از پیشکسوتان اگر فقط یک سرسوزن یاد گرفته باشم غنیمت است.

وی از تشکیل برق پارسی ابراز خرسندی کرد و گفت: کسانی پشت تشکیل این باشگاه هستند که هویت برق را معنا می کنند اما کاش می شد برق پارسی از لیگ های بالاتر شروع کند.

 غلام بهرامی: افسوس که پیشکسوتان باشگاه در شرایط بدی دور هم جمع شدند

غلام بهرامی دیگر پیشکسوت حاضر در جلسه نیز از جمع شدن پیشکسوتان باشگاه برق ابراز خوشحالی کرد و گفت:ناراحتم که چرا این جلسه در شرایط بد تشکیل شده اما امیدوارم با همکاری آقای آیت الهی و اراده و انگیزه پیشکسوتان شاهد اتفاقات خوبی برای رنگ نارنجی شیراز باشیم.

علیرضا شریفی: برق که نباشد احساس می کنیم زحمات ما هدر رفته است

علیرضا شریفی پشکسوت باشگاه برق شیراز نیز هویت باشگاه برق را مهم توصیف کرد و گفت: نامبرق که نباشد احساس می کنیم زحمات ما هدر رفته است.

وی به سال های دورباشگاه برق اشاره کرد و گفت:سال هایی بود که ۲۰۰ هزار تومان به ما می دادند که می توانستیم با آن پول یک خانه در شیراز بخریم اما ماندیم به عشق رنگ نارنجی و باشگاه برق حالا با این وضعیت باز ما هستیم که می توانیم برق را معنا کنیم.

جمال نداف : با وجود موفقیت های فجر، فوتبال شیراز را با نام برق می شناسند

جمال نداف پیشکسوت باشگاه برق و بازیکن سابق استقلال تهران با اشاره به حضور تیم برق در جام تخت جمشید گفت:بچه بودیم که برق در جام تخت جمشید حضور داشت روزنامه می خریدیم عکس برق را می زدم پشت کتاب می بردم مدرسه.رویای ما جوان های شیرازی بازی در تیم برق بود.الآن وقتی به بچه ها می گوئیم در تیم برق بودیم و این نتایج را می گرفتیم باورشان نمی شود چرا که چیزی از برق نمانده!

وی از اینکه گردانندگان و اطرافیان باشگاه برق در سالهای اخیرهیچ کدام برقی نیستند گلایه کرد و گفت: در استقلال همه اطرافیان قلعه نویی استقلالی هستند و هرکدام یک گوشه کار را گرفته اند لذا برق هم باید این روند را ادامه دهد.

به اعتقاد وی اگر در شیراز هر نفر هزارتومان کمک کند می شود برق را سرپا نگه داشت و این توقع زیادی نیست چرا که فوتبال شیراز را با نام برق می شناسند،اگرچه فجر هم خوب نتیجه می گیرد وقابل احترام است و در لیگ برتر است اما با وجود موفقیت های فجر فوتبال شیراز را با نام برق می شناسند.معتقدم برق باید بیشتر از چیزی که هست در چشم باشد.

اصغر اکبری: خاک خوردگان باشگاه برق کجای این تیم هستند؟

اصغر اکبری نیز که سال های بسیاری را  در برق شیراز بوده به کسانی که پیشکسوتان باشگاه را دور هم جمع کرد تبریک گفت و اظهار داشت: اگرچه این نسل نسل طلایی برق و خاک خوردگان فوتبال ایران بودند اما تا حالا کسی پیدا نشده بود که این ها را دور هم جمع کند.گاهی مدیرانی بودند که تمکن مالی را بوجود آوردند اما خبری از خاک خوردگان برق نبود،لذا معتقدم اگر این مجموعه محکم به کار خود ادامه دهد رفتن به رده های بالای فوتبال دور از دسترس نیست.

وی با تمجید از علیرضا قشقائیان ملی پوش اسبق برق شیراز گفت:نوجوان که بودیم عکس قشقائیان را پشت کتاب ریاضی می زدم و آن قدر به عکس او تمرکز می کردم که از درس ریاضی می افتادم! یا مثلا باشگاه برق زمانی دفاع چپی چون مجید نیکجو داشت که بازیکن فوق العاده ای بود حالا کجاست؟مجتبی محرمی گل می زد معروف می شد مجید نیکجو گل می زد دیده نمی شد!امثال نیکجو سرمایه های باشگاه هستند که باید به نسل جدید شناسانده شوند.

مجید نیکجو:تجربه اسپانسر باشگاه برق تجربه موفقی نبود

مجید نیکجو که خلیل صالحی در این جلسه از او به عنوان بهترین بک چپ تمام تاریخ باشگاه برق یاد کرد نیز با ابراز خوشحالی از تشکیل جلسه پیشکسوتان باشگاه گفت: تجربه اسپانسر باشگاه برق تجربه موفقی نبود و بازیکنان ما یکی یکی رفتند.

وی گفت در مدتی که با این اسپانسر کار کردیم با هر شرایطی ساختیم و مدیر عامل نیز هیچ وقت جواب تلفن های ما را نمی داد.در این دوران حتی توپ برای بازی نداشتیم به طوری که روبروی صبا در شیراز فقط دو توپ داشتیم که در نهایت یک کیسه توپ از تیم صبا که میهمان ما بود گرفتیم!

نیکجو با انتقاد مجدد از متولیان باشگاه برق گفت: هر کس به ما قول می دهد باید تا آخر با ما باشد اگر وسط راه ول کند می شویم مثل سال گذشته .

مسعود مقیم:برق در جام جهانی برزیل هم نماینده دارد!

مسعود مقیم مربی سازنده کشور و بازیکن پیشین برق شیراز نیز در جلسه پیشکسوتان این باشگاه یادآور شد : پیشکسوتان باید به هم احترام بگذارند.باشگاه برق دارای یک فرهنگ است که نباید از اصول خود عدول کند.

وی برق را باشگاه بزرگی دانست و گفت:عباسی،پیروانی و کلانتری تیم های خود را از لیگ یک به لیگ برتر آوردند که همین موضوع پتانسیل بالای این باشگاه را در زمینه تربیت مربی می رساند.

وی با اشاره به سخنان خلیل صالحی در مورد حضور بازیکنان برق شیراز در ۳ دوره جام جهانی گفت:معتقدم در چهارمین دوره حضور ایران در جام جهانی نیز برق نماینده دارد چرا که غلامرضا رضایی ساخته باشگاه سازنده برق شیراز است!البته نه برقی که به این روز افتاده بلکه رضایی پرورش یافته برق آن زمان است!

وی با ابراز تاسف از وضعیت فعلی باشگاه برق گقت:آدم های کوچک خود را به برق می چسباندند در حالی که برق مهد پرورش بازیکنان و مربیان بزرگ است.

وی جمع حاضر را یک خانواده دانست که می تواند روز به روز به سمت جلو حرکت کند.لذا باشگاه می تواند ساختاری تشکیل دهد که هر کدام از اعضاء می تواند در آن ساختار شکل بگیرد.

محمد عباسی : تیم برق باید جلوی توهین به هویت این باشگاه را بگیرد

محمد عباسی مربی پیشین باشگاه برق شیراز نیز در جلسه یاد شده پیشنهاد تشکیل نوعی مدرسه فوتبال برق پارسی را داد که هرکدام از پیشکسوتان باشگاه وظیفه تربیت ۲۵ نوجوان را عهده دار شوند.

وی افزود با راه اندازی این مدرسه می شود کمک خیلی خوبی به باشگاه برق پارسی کرد.

عباسی کار کردن پیشکسوتان باشگاه زیر نظرافراد پائین تر از خود و غیر ورزشی را نادرست خواند و متذکر شد: تیم برق باید جلوی توهین به هویت این باشگاه را بگیرد.

زکی پور: غلام پیروانی هم جزو تاریخ باشگاه برق است

زکی پور از جمله پیشکسوتان حاضر در جلسه یاد شده با آرزوی حضور غلام پیروانی در جلسه پیشکسوتان باشگاه برق گفت:دلم می خواست پیروانی هم در این جلسه حضور داشت او جزو تاریخ باشگاه برق است هر چند می دانم او جای دیگری تعهد دارد و از نظر حرفه ای شاید نتواند خود را درگیر جایی دیگر نماید.

وی افزود: توقع ما از صالحی بیشتر بود کاش زمانی که برق داشت نابود می شد صالحی وارد عمل شده بود اما حالا هم خوب است و ما پشت او را خالی نمی کنیم.لذا پیشنهاد می دهم هیئت مدیره در اسرع وقت شکل بگیرد و صالحی کار خود را شروع کند.

منوچهر نصرالهی: در این چند سال به اندازه ۵۰ سال پیر شدم!

منوچهر نصرالهی که خلیل صالحی او را در کنار قشقائیان و پیروانی از ستون های باشگاه برق دانست نیز در این جلسه گفت:هروقت دلم برای برق تنگ می شود به آلبوم تخت جمشید نگاه می کنم. در این چند سال به اندازه ۵۰ سال پیر شدم!

وی افزود بعد از دیداری که با آیت الهی داشتیم خیلی تلفن داشتم که می خواستند از کم و کیف برق پارسی سئوال کنند.

نصرالهی انسجام پیشکسوتان را باعث افتخار برای خود دانست و اعلام کرد:در پائین ترین جا حاضر به همکاری هستم.یک ریال از برق نمی خواهم و خوشحالم که با پیشکسوتان باشگاه کار کنم.

وی با مرور خاطرات خود از جام تخت جمشید گفت: در جام تخت جمشید با مینی بوس از شیراز می رفتیم تبریز نتیجه می گرفتیم و برمی گشتیم.

عباس زارع:حسن منجمی به خوابم آمد و گفت چرا می گذاری باشگاه اینجوری شود؟

عباس زارع بازیکن و سرپرست سابق باشگاه برق شیراز نیز در سخنانی عنوان کردکه افتخار می کنم از سال ۵۴ بازی های برق را می دیدم.نمی دانستم ۸ سال بعد در برق بازی خواهم کرد.من هرچه دارم از برق دارم و از این نظر خوشحالم.

زارع از حسن منجمی اسطوره باشگاه برق یاد کرد و گفت: خواب دیدم جلوی باشگاه برق بودم که حسن منجمی از تاکسی پیاده شد و با ناراحتی به من گفت: چرا می گذاری باشگاه اینجوری شود؟

وی افزود:اگر ما دین خود را به باشگاه ادا کنیم روح درگذشتگان باشگاه برق شاد می شود.

وی خواستار حضور برق پارسی حداقل در لیگ دسته ۲ شد و در پایان گفت:در جلسات آینده رحمان آرامی را نیز به جلسات خود دعوت می کنیم.

به گزارش خبر پارسی در پایان این جلسه خلیل صالحی از نشست پیشکسوتان باشگاه برق با کمانه مدیر کل ورزش و جوانان فارس و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

 

 

1 دیدگاه برای “شبی رویایی درکنار برقی های قدیم/درس اول:همدلی!

  1. یادش بخیر . این مطلب مرا هم به یاد خاطرات شیرین نوجوانی انداخت . زمانی که برای تماشای بازیهای تیم شهرمان هر طور بود خودم را به استادیوم ارتش میرسوندم . ……. ولی افسوس و صد افسوس ……. ضمن ادای احترام و ادب به محضر پیش کسوتان محترم باشگاه برق شیراز ؛ به نظر حقیر این موضوع فقط در حد آرزو و خواب و رویا ست و مسلما هیچوقت به واقعیت نخواهد پیوست .
    آخر برادارن من : در این دور و زمانه دیگر کو آنهمه عاشق فوتبال که از هر محله و کوی و برزن و تکه زمین خاکی که گذر میکردی با آنهمه شور وحرارت مشغول بازی بودند و هر محله یک تیم فوتبال داشت ؟ کو آن همه تماشاگر و هوادار مشتاق و متعصب که شب وروز فکر و ذکرش فوتبال و تیم محبوبش باشد ؟ ( متاسفانه خصوصا در شیراز ) کو آن بازیکن با غیرت و عاشق که تنها به عشق پیراهن باشگاه و بخاطر تیم شهرش بازی کند و به مسایل دیگر فکر نکند ؟ …….. بله عزیزان ؛ همه شما خوب میدانید که اینروزها در فوتبال آفت زده ما فقط صحبت از یک چیز است و تمام دعواها و جنجالها بر سر یک چیز است ….. پول پول و بازهم پول ؛ آنهم پولهای کلان و باد آورده که با کمترین زحمت و در کوتاهترین مدت بدست آید .
    از این مسایل که بگذریم ایا واقعا فکر می کنید میتوان در شیراز تیمی با انگیزه تر و یا هوادارانی پرشور تر و متعصب تر از تیم گهر دورود لرستان ساخت ؟ تیمی که با آنهمه انگیزه و آنهمه هوادار پرشور بخاطر مسایل مالی در شرف انحلال است .
    در پایان جادارد یادی کنم از یکی از بچه محلهای قدیمی بنام آقای مجید حجری فرد که در محله فخر آباد شیراز مغازه لوازم التحریر دارند و آن زمانها از جمله هوادارن دائمی و متعصب تیم برق بودند و در اکثر سفرها تیم را همراهی میکردند .
    با تمام این اوصاف به امید تکرار آن روزهای خوب برای فوتبال شیراز و تیم برق . خدانگدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.