سیاست دولت و وزارت کشور انتصاب جوانان و بانوان است

خبرپارسی – معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه سیاست دولت و وزارت کشوانتصاب جوانان و بانوان است، بر لزوم اختصاص ۳۰ درصد پست های مدیریتی  به بانوان تاکید کرد.

عبدالرضا قاسم پور در جمع مدیران، کارشناسان و کارمندان این حوزه احقاق حق مردم را  فلسفه وجودی خدمت دانست و با اشاره به اینکه خدمت گذاری به مردم امری رضایتبخش است، عنوان کرد: باید برای رفع مشکلات و بهبود شرایط مردم تلاش کنیم.

قاسم پور تاکید کرد: اگر نتوانیم مشکلات را به صورت کامل رفع کنیم باید در راستای کاهش آن ها گام  برداریم.

 وی با بیان اینکه نظارت و هدایت دستگاه های بیرونی نیازمند تلاش جهادی است، عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است نیز بر نگاه جهادی  و انقلابی تاکید شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه زمان مدیریت اندک است بر لزوم استفاده از لحظه لحظه فرصت ها برای خدمتگذاری به مردم تاکید و بیان کرد: بی تردید ایجاد فضای مناسب برای شنیده شدن پیشنهادات و انتقادات شناسایی مشکلات و رفع آنها را تسهیل خواهد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به قانون و اقدام در چارچوب های قانونی، از کارکنان خواست، همواره انجام دادن امور را بر اساس برنامه پیگیری و بدنبال حل مشکل  مردم باشند.

 قاسم پور با اشاره به اینکه سیاست دولت و وزارت کشوانتصاب  جوانان و بانوان است، بر لزوم اختصاص ۳۰ درصد پست های مدیریتی  به بانوان تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین  اظهار کرد : تشکیل شورای مشورتی کارمندان و کارکنان در جهت بهبود وضعیت معیشت و مشکلات در دستور کار قرار دارد.

به اعتقاد وی تفویض اختیارات مدیریتی به شهرستانها می تواند در کاهش فشار به نیروها و افزایش راندمان موثر باشد.

قاسم پور همچنین بر حفظ کرامت و شرافت کارکنان و ارباب رجوعتاکید و افزود: با آغاز به کار معاونت توسعه مدیریت و منابع شاهد توجه بیشتر به امور رفاهی کارکنان و پیگیری مطالبات آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه  مردم و همکاران انتظار دارند با تشکیل این معاونت جدید در وضعیت اداری ، مالی و برنامه‌ریزی تغییر و تحول مشاهده کنند، ابراز امیدواری کرد با ترویج فرهنگ کار و تلاش و توجه به محورهایی همچون خدمت رسانی و حفظ کرامت انسانی تحقق این مهم امکان پذیر باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین بر لزوم کاهش نیروهای مامور به خدمت و توجه به نیروهای درون سازمان در انتصاب  و ارتقا کارمندان تاکید کرد.

قاسم پور همچنین در این جلسه به اعلام برنامه های مد نظر خود از جمله تلاش در جهت تقویت اخلاق اداری و فرهنگ کار و تلاش ،پیگیری اجرای کامل برنامه جامع اصلاح نظام اداری ،اجرای منشور حقوق شهروندی ،توانمند سازی دستگاهها و کارکنان ،نظام مدیریت دانش ،توسعه نظام پیشنهادات ،شایسته سالاری و دانش گرایی و جانشین پروری ،ارتقا شفافیت ، پاسخگویی ، سلامت نظام اداری ،نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاههای اجرایی پرداخت.

 معاون توسعه مدیریت منابع انسانی همچنین با اشاره به اینکه معاونت تحت مدیریت وی در ستاد انتخابات استان وظیفه آموزش و پشتیبانی را بر عهده دارد ، عنوان کرد: باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گام برداریم.

وی همچنین بر اهمیت توسعه الکترونیک به عنوان اصلی ترین اقدام دولت در راستای کاهش فساد و رانت تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه استاندار فارس همواره بر تقویت وحدت و همدلی و هم افزایی در استان و تلاش برای گره گشایی از زندگی مردم تاکید دارد، از کارکنان خواست این اصول اساسی را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای تحقق آن گام بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.