استاندار فارس: سپهبد شهید سلیمانی برگ زرینی بر تارک ایران اسلامی است

خبرپارسی – استاندار فارس شهید سپهبد قاسم سلیمانی را برگ زرینی بر تارک ایران اسلامی دانست و گفت: ویژگی‌های خاص این شهید بزرگ او را محبوب قلوب مردم کرده بود .

عنایت الله رحیمی در آیین نام‌گذاری بزرگراه  شهید سپهبد قاسم سلیمانی، این شهید بزرگوار را قهرمانی ملی و فراملی دانست و افزود: همه ما باید به وجود او افتخار کنیم؛ چرا که ایران از این پس الگوی ارزشمندی برای نظامیان، تکیه‌گاهی قدرتمند برای مردم و اسطوره ای برای پیروی جوانان دارد که پاسداشت وی بر همه ما واجب است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دوران حیات خود امنیت و اقتدار را برای مردم به ارمغان  اورد و جبهه مقاومت را تقویت کرد، یادآور شد: پس از شهادت این بزرگوار نیز شاهد کلید خوردن خروج استکبار از منطقه هستیم.

رحیمی با بیان اینکه همه ملت ها داشته های خود را پاس می دارند و از نداشته ها داشته ای می‌سازند، تاکید کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی از داشته های بزرگ و ارزشمند ما است که باید با پاسداشت او در راه حفظ جایگاه ملی و فراملی او کوشا باشیم.

استاندار فارس شهید سپهبد قاسم سلیمانی را برگ زرینی بر تارک ایران اسلامی دانست و با اشاره به اینکه ویژگی‌های خاص این شهید بزرگ او را محبوب قلوب مردم کرده بود، گفت: سپهبد قاسم سلیمانی همواره به همه سلایق و آحاد مردم احترام میگذاشت و در راه خدمت صادقانه بی منت گام بر می داشت که این ویژگی ها نام او را برای همیشه جاودانه کرده است.

سپهبد شهید سلیمانی قهرمان ملی است

شهردار شیراز نبز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید شهید سلیمانی را به عنوان یک قهرمان حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: همانگونه که همیشه از داشته‌های با ارزش به خوبی نگهداری و حفاظت می‌کنیم باید از شهید قهرمانمان که بهترین ارزش و داشته این ملت است نیز به خوبی محافظت شود.

حیدر اسکندرپور پنج‌شنبه ۱۹ دی در آیین نامگذاری بزرگراه سردار شهید قاسم سلیمانی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در روز گذشته، بیان کرد: ایشان به وجود شهامت و تدبیر توامان با هم در یک رزمنده به عنوان بازرترین خصوصیت اشاره کردند.

او افزود: اگرچه بارزترین خصوصیت یک رزمنده، شهامت است اما تدبیر و خرد برای دادن کمترین تلفات از نکات مهمتر در عرصه نظامی است.

شهردار شیراز با تصریح بر اینکه راه و روش و منش سردار سلیمانی فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی و امور سیاسی بود، تاکید کرد که نیاز داریم مسئولان برای تاثیرگذاری بیشتر در جامعه حضور داشته باشند، همانگونه که شهید سلیمانی نماد شاخص این رویه بود.

اسکندرپور ادامه داد: در بسیاری از حوزه‌ها نیاز به برند سازی داریم و به حرمت خون شهدا و تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنها در دفاع مقدس و پس از آن توانستیم برندهای بین‌المللی ترییت کنیم و امروز هم سردار سلیمانی تبدیل به یک برند بین‌المللی و یک قهرمان ملی شد و اطمینان دارم این شهید والا مقام برای ایرانیان یک پشتوانه همیشگی خواهد بود.

او تاکید کرد که شهید سپهبد سلیمانی قطعا در آینده بیش از امروز احترام و ارزش خواهد داشت به ویژه در بین جوانان که همیشه به دنبال اسطوره‌های ایرانی می‌گردند.

غم شهادت شهید سلیمانی ادامه مظلومیت شهیدان تاریخ اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به عنوان سخنران بعدی مراسم نامگذاری بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: غم و مصیبت شهید سلیمانی ادامه مظلومیت حضرت زهرا(س)، امام حسین(ع) و همه شهیدان تاریخ اسلام است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام بیان کرد: از خدا می‌خواهیم که جزو کسانی باشیم که انتقام همه این مظلومیت‌ها را از مستکبران طول تاریخ بگیریم.

او ادامه داد: گام اول این حرکت با این حمله سپاه به پایگاه امریکا آغاز شد و حاوی این پیام است که امریکا باید از منطقه خارج شود که تحقق این موضوع، عزم شهید  سلیمانی و اراده‌ای به همان قوت می‌خواهد که خوشبختانه در ملت ما وجود دارد.

امام جمعه شیراز گفت: آمریکایی‌هایی‎ که پس از جنگ دوم جهانی که دنیا را قسمت کردند و به غارت بردند به مرور وارث انگلیس و فرانسه هم در منطقه ما شدند و همه امکانات مردم منطقه غرب آسیا را طی این سال‌های در اختیار داشتند و بردند و خردند باید متوجه شوند که با ریخته شدن خون سردار مقاومت، جایی برای آنها در منطقه ما باقی نمانده است و همراه با امریکا رژیم صهیونیستی هم از منطقه جمع خواهد شد.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه قدم‌های بزرگتر و سنگین تری پیش رو خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: پروژه کوهسار مهدی(عج) که به نام شهید سپهبد سلیمانی نامگذاری شده از اهمیت ویژه‌ای به لحاظ نگاه شهری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.