سمن ها ی جوانان در وقوع سیل شیراز سرفراز بیرون آمدند

خبرپارسی – عضو مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور اظهار داشت: به جرات میتوان گفت سمن های جوانان در جریان  وقوع سیل سرافراز بیرون آمدند .

بهرام حسن زاده گفت: سازمان های مردم نهاد جوانانسیل شیراز با حضور به موقع مناطق سیل زده و به دور از هرگونه هیاهوی سیاسی، خالصانه نقش آفرینی کردند و به جرات میتوان گفت سمن های جوانان در جریان  وقوع سیل سرافراز بیرون آمدند .

او افزود: متاسفانه برخی افراد و گروه های سیاسی به جای همدردی با مردم و کمک به سیل زدگان به دلیل مقاصد سیاسی جریان مطبوع خویش با انتشار مطالب غیرواقع در رسانه های مغرض، خدمات دولت و نیروهای داوطلب مردم و نظامی را زیر سوال می برند و بر طبل ناامیدی و ناکارآمدی می کوبند و بر ساز آن می دمند.

دبیر انجمن ندای آرامش فارس ادامه داد: متاسفانه برخی افراد و گروه های سیاسی به جای همدردی با مردم و کمک به سیل زدگان به دلیل مقاصد سیاسی جریان مطبوع خویش با انتشار مطالب غیرواقع در رسانه های مغرض،خدمات دولت و نیروهای داوطلب مردمی و نظامی را زیر سوال می برند و بر طبل ناامیدی و ناکارآمدی می کوبند و بر ساز آن می دمند.

 این فعال اجتماعی در پایان گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان تا آخرین لحظه در کنار دولت و مردم آسیب دیده خواهند بود و با تمام توان و ظرفیت خود از روی اخلاص و صداقت فعالیت داوطلبانه خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.