سرنوشت آخرین سرباز

سربازان نی‌ریز

سربازان نی‌ریز

خبرپارسی -«وحید حلاج» آخرین سرباز بازمانده از حادثه نی‌ریز با اهدا اعضایش (دو کلیه و کبدش) امید را روانه خانه چند هم‌وطن کرد.

خانواده وحید حلاج آخرین سرباز بازمانده از حادثه نی‌ریز، با اهدأ أعضای فرزندشان، نیکترین پایان را برای او رقم زدند.  به گزارش ایسنا،‌ وحید قریب به دو ماه در بیمارستان شهید رجائی بستری بود و طی یکماه گذشته وضعیت پزشکی مناسبی نداشت. اگرچه خانواده او همچنان امیدوار بودند تا بار دیگر جامه سلامت را بر تن فرزندشان ببینند.  صبح پنجشنبه چهارم شهریور و بعد از أعلام رضایت خانواده وحید حلاج، سه عضو از اعضای حیاتی او اهدأ شد تا سطر پایان زندگی فرزند دلبندشان، نقطه آغاز زندگی برای سه هموطن باشد.

حادثه نی‌ریز، تلخ‌ترین حادثه رانندگی سال‌های اخیر استان فارس و حتی کشور نام گرفت که طی آن بر اثر واژگونی دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان، ۱۳ سرباز در دم جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.  حادثه نی‌ریز بامداد دوم تیرماه امسال در مسیر نی‌ریز به سمت شیراز حادث شد و طی آن سربازانی که برای مرخصی پایان دوره آموزشی از پادگان صفر پنج کرمان راهی شیراز بودند، دچار سانحه شدند.  با مرگ آخرین سرباز بازمانده از سربازان حادثه نی‌ریز، جمع سربازانی که در این حادثه دلخراش جان‌باختند به ۱۴ نفر رسید.  وحید حلاج آخرین حادثه دیده واژگونی اتوبوس سربازان نی‌ریز و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی شیراز بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.