سخنی از سر درد با استاندار محترم فارس / اکنون زمان ساخت مجدد و احیای بنایی است که تنه به تنه ویرانه های جنگ می زند

خبر پارسی – فرزاد صدری – « خسارت های وارده در طول هشت سال گذشته، هم مانند خسارت های هشت سال دفاع مقدس بود» این جمله پر معنایی است که استاندار فارس در بدو استقرارش در منصب کنونی مطرح کرد.

تشریح چنین دیدگاه و جمله ای که البته برگرفته از فضایی است که سید محمد احمدی نسبت به آن شناخت کافی دارد و آن را از هر حیث تجربه کرده کار زمانبری است. فضا سازی درباره آنچه در تقابل با «دکترین» صدام و حامیانش بر این مرز و بوم رفت و تطبیق آثار آن با پیامدهای مدیریتی ۸ سال قبل مملکت را نمی توان در چند سطر و صفحه بیان نمود اما هر چه بود و هست اینگونه مختومه گردیده که این دو را قرینه و برابر هم در تئوری قیاسی استاندار می بینیم.

تا اینجای کلام را به تفسیر نمی نشینیم اما سئوالی که وجود دارد این است. از دیرباز گفته اند آبادانی سخت تر از تخریب است. دیواری را که دهها کارگر و معمار و بنا و نقشه کش در مدتی طویل بنا می نهند با لودری می توان در کسری از ثانیه تخریب کرد. مهمتر از آن حالا برای بازسازی این مخروبه ، لازم است زمان بیشتری حتی به نسبت ساخت اولیه صرف نمود زیرا ابتدا باید آوار برداری کرد و سپس بنای تازه ای نهاد.

تخریب ها به زعم و گفته استاندار رخ داده و اکنون زمان ساخت مجدد و احیای بنایی است که تنه به تنه ویرانه های جنگ می زند.

استاندار فارس از حیث کندی تغییرات و تعلل در انتصاب مدیران جدید به جای مدیرانی که در آن تخریب ها بازیگران پررنگی بوده اند مورد انتقاد است. خبرپارسی مشی اصلاح طلبی خود را هیچگاه پنهان ننموده و در چارچوب مقررات نظام منتقد رفتارهایی بوده که شرح آنها مثنوی هزار من است. استاندار فارس را به عنوان منتصب دولت امید و تدبیر ، مورد حمایت قرار داده و تلاش دارد در این راستا گام بردارد. این حمایت اما به معنای تایید کورکورانه نیست.

استاندار فارس نقد درباره کندی تغییرات را نمی پذیرد و معتقد است دقت را نباید فدرای سرعت کرد. ما هم با بخش دوم گفتار او همراه هستیم اما آیا زمان برای جبران ۸ سالی که در توصیفش آنگونه کلام رانده اید از دست نمی رود؟

مدیرانی که در ۸ سال گذشته همه توان خود را صرف کرده و به این ایستگاه رسیده اند آیا سزاوار ابقای مجدد هستند؟ مدیرانی که ویرانه ای(حتی ویران تر از خسارات جنگ) را تحویل مدیران بعدی خواهند داد تا چه زمانی بر مسند امر حضور خواهند داشت؟

۸ سال تداوم مدیریت برای اثبات توانایی هایشان کافی نبود؟ آیا به آنچه آنها کاشته اند و خرمن سوخته ای که بر جای مانده نمی توان به چشم یک کارنامه نگاه کرد؟ با این کارنامه ،حفظ این افراد آیا تبعات ویرانی ها را تشدید نمی سازد؟

10 دیدگاه برای “سخنی از سر درد با استاندار محترم فارس / اکنون زمان ساخت مجدد و احیای بنایی است که تنه به تنه ویرانه های جنگ می زند

  1. جانا سخن از زبان ما می گویی

    نمونه بارز این مدیران 8 ساله که حوزه مدیدیتی خود را ویران کردند ایمانیه است.

    1. خنجر زهراگین این اقا تا حالا خیلی ها رو زخمی کرده واشک واه افراد زیادی رو دراورده،اما اکثرا چون می بدیدند ایشون تو این 8 سال چند حامی قوی برای خودش جور کرده و میدونستند صداشون به جایی نمیرسه ویا تهدیدشون می کرد، از ترس ظلم بیشتربغضشون رو تو گلو خفه کردند وشکایتشون رو به خدا واگذار کردند وگرنه شاکیهاش خیلی زیادند.

  2. امام حسین ع فرمود اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید اما ……
    اگر آزاده هستید بجای کلی گویی و شعار دادن موارد را تک تک ذکر کنید و پاسخ بگیرید
    من منکر ایرادات و تندروی ها و…. نیستم اما خدمات هم کم نبوده ضمن اینکه حضراتی را هم که دنبال تغییر بنفع خودشان هستند خوب میشناسم
    یک عده از همکاران محترم که بعضا مایلنددرامدهای روزانه میلیونی خود را با تصا حب همزمان دانشگاه و بخش خصوصی تا چند برابر افزایش دهند از زمره مخالفان سرسخت ایشان هستند چون فعلا نمیتوانند از وقت دانشگاه در بخش خصوصی بهره ببرند بد نیست یک لیست از درامد خادمان ملت در بخش درمان جهت روشن شدن مردم ارایه بشه

    1. از امام حسین گفتید بگذارید من هم از حضرت علی برایتان بگویم ایشان فرمودند حکومت و خلافت اندازه آب بینی بز برایم ارزش ندارد آیا ایمانیه هم همین دید را به قدرت دارند؟ دست و پا زدن برای دو روز ماندن بیشتر در قدرت چه مفهومی دارد؟
      ایشان اگر واقعا دنبال خدمت هستند و تشنه قدرت نیستند چرا اینهمه اصرار برای ماندن؟
      چرا با رانت به چند نماینده از آنها به عنوان لابی جهت باقی ماندن در قدرت استفاده می کند؟
      اگر هم مایل هستید به صورت جزئی بدانید چه مصائبی از سوی ایمانیه بر سر دانشگاه آمده، لازم نیست زیاد زحمت بکشید مطالب همین سایت را هم فقط مرور کنید به اندازه کافی مصداق پیدا می شود.

    2. کاش یکی به مردم اطمینان خاطر میداد که اگر تک تک بیان وشکایتها ودرددلاشونو بگن واقعا جواب میگیرن وبه خشم وغضب بیشتر ی گرفتار نمیشن.اونوقت ریز خیلی چیزا توی این دانشگاه پیدا میشد وخیلی زخما سر باز میکرد.

    3. اگر یکی به من اطمینان میده که سر از اطلاعات در نمیارم بی کم و کاست تعریف میکنم که بر سر خودم چی آوردند. ولی مطمین هستم که یک روز هم امانم نمیدهند!

  3. کاش یکی پیدا میشد وبه مردم اطمینان خاطر میداد که اگر تک تک بیان و درد دلاشونو بگن دچار خشم وغضب بیشتری نمیشن.اونوقت ریز خیلی چیزا تو این دانشگاه معلوم میشد وزخمای زیادی سر باز میکرد.

  4. آقای استاندار
    فقط متوجه باشید شما استاندار دولت تدبیر و امید هستید که امید میلیونی مردم به آن بسته است
    شما تنها استاندار امام جمعه محترم و سرداران سپاه نیستید
    ایمانیه از جنس امید مردم نیست

  5. جناب آقای احمدی

    اگر رای ما نبود شما الان استاندار نبودید
    پس ایمانیه را عزل کنید

  6. با کمال تاسف باید بگویم عملکرد آقای وزیر بهداشت و اقای استاندار در قبال دانشگاه علوم پزشکی شیراز هیچ جای دفاعی ندارد. حیف است که این آقایان آبروی خود را به خاطر حمایت از مدیری چون ایمانیه به هدر بدهند. ایشان بهتر است با طناب پوسیده برخی افراد به چاه نروند، چون کسی که با این طناب در چاه برود امیدی به بازگشتش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.