رییس شورای مشورتی توسعه استان فارس:استاندار فارس بعنوان مدیری اعتدالگرا ، وارث خرابی های دوره گذشته است/ عملکردتیم مدیریتی استان و انتصابات در مجموع مطلوب است

خبر پارسی – رییس شورای مشورتی توسعه استان فارس گفت:نگرش مدیریتی دولت با گذشته متفاوت است.
جواد جمشیدی که بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران سخن می گفت در خصوص ایده تشکیل شورای مشورتی توسعه استان ها افزود:در گذشته نگاه دولت به بحث استانها و مشخصا توسعه مناطق مختلف کشور،نگاه از بالا به پایین بود،اما در دولت کنونی این نگاه فرق کرده و دولت با در نظر گرفتن نقطه نظرات و ایده های نخبگان در استان ها در خصوص مقوله توسعه برنامه ریزی و اقدام می کند.
عضو شورای توسعه استان های کشور مفهوم اعتدال را پرهیز از حاشیه ، افراط و تفریط دانست و افزود: سیاست دولت تحقق شعار های پیش از انتخابات یعنی پرهیز از افراط و تفریط در تصمیم گیری هاست.
جمشیدی بابیان اینکه برخی ها در ایجاد حاشیه های متفاوت به دنبال تحقق اهداف خود هستند ادامه داد: نباید مسیر خدمت را با تفریط و افراط از ریل توسعه خارج کرد.
جمشیدی وظیفه شورای توسعه استان ها را تحقیق در خصوص نقاط ضعف در نقاط مختلف کشور و ارائه برنامه در جهت مرتفع سازی این نقاط ضعف و بهروری بیش از پیش از نقاط قوت دانست افزود:در استان فارس پتانسیل های فراوانی وجود دارد که در یک فضای تعاملی و بدون حاشیه می توان بسیاری از گره های موجود در استان مانند رکود،بیکاری و… را باز کرد.
جمشیدی دارابودن نیروی انسانی متعهد و مختصص را یکی از ویژگی های بارز این استان دانست و ادامه داد:در سایه وحدت و همدلی، این نیروها می توانند دست در دست یکدیگر گذاشته و بسیاری از کمبودهای گذشته که ناشی از نگاه های منفعت طلبانه و در عین حال غیر کارشناسی است را مرتفع سازند.
وی بابیان این مطلب که دولت هنوز به میانه راه خود هم نرسیده است،به دستاوردهای مختلف دولت یازدهم در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود:سرو سامان دادن به وضعیت نابهنجار اقتصادی ،ایجاد چتر حمایتی در حوزه بهداشت و درمان و همچنین تلاش برای مقابله با موج ایران هراسی در جهان از اقدامات برجسته دولت به شمار می رود که آثار آن در زندگی تک تک افراد جامعه کاملا محسوس و قابل رویت است.
وی ایجاد اختلاف بین اصلاح طلبان و حامیان و اعضای ستاد های روحانی را یک شیطنت سیاسی دانست و بابیان این مطلب که معنای واقعی اصلاحات اعتدال است ، افزود:سیاست کلی دولت استفاده و بهره بردن از نقد منصفانه است.
رییس شورای توسعه استان فارس عملکردتیم مدیریتی استان و انتصابات انجام پذیرفته را در طول مدت استقراردر استان در مجموع مطلوب توصیف کرد و افزود: باید در راستای از بین بردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود با استفاده از خرد جمعی و استقبال از نقدهای موجود گام برداریم.
جمشیدی باز کردن فضا برای نقد دولت را از ویژگی های مثبت دولت روحانی دانست و افزود:با تغییر الگوی ارتباطات و اطلاع رسانی و همچنین توسعه شبکه های اجتماعی ،فراگیر شدن نقد ها و تقدیر ها بین لایه های مختلف جامعه امری اجتناب ناپذیر است.
وی با ارائه پیشنهاد تشکیل کار گروهی برای بررسی و دسته بندی نقدهای مطرح شده در رسانه ها و فضای مجازی به تیم اجرایی دولت در استان فارس گفت:آزادی بیان از حقوق مردم در قانون اساسی جمهوری اسلامی است و مدیران می توانند از این حق مطرح شده مردم در قانون در جهت بهبود عملکرد خود استفاده کنند.
جمشیدی در ادامه از استاندار فارس بعنوان مدیری اعتدالگرا ودر عین حال وارث خرابی های دوره قبل نام برد و افزود:برای بهبود وضعیت اشتغال،کارخانه های نیمه تعطیل،وضعیت نه چندان مناسب صنعت گردشگری و …. کارهای زیادی باید انجام پذیرد و این امر درفضایی مملو از تعامل و همراهی محقق خواهد شد.
رییس شورای توسعه استان فارس در پایان سخنان خود از همه منتقدان دولت که با انتقاد دلسوزانه و منصفانه خود سعی در تسریع در روند خدمتگزاری به مردم و کمک به رشد و توسعه همه جانبه استان را دارند تقدیر و تشکر کرد.

1 دیدگاه برای “رییس شورای مشورتی توسعه استان فارس:استاندار فارس بعنوان مدیری اعتدالگرا ، وارث خرابی های دوره گذشته است/ عملکردتیم مدیریتی استان و انتصابات در مجموع مطلوب است

  1. اینکه چطور سر ازستاد آقای روحانی درمیاره هم دلیلش ذکاوت وکارکشتگی او نبود،نفر واسطی درنهاد ریاست جمهور… او می شود و…. دوسطر از سابغه کار سیاسی او را اگر کسی بنویسد پیش من ۱۰۰هزارتومان جایزه دارد،این هم ازبلایا وآسیب های پس زلزله ۱۰ریشتری بنام احمدی نژاد است،تو همون جهاد خودتون برو با شورانگیز گفت وگو کن،برو با عرفان منش مصاحبه کن،یعنی آب اصلاحات اونقدر به کرزه آخر رسیده که که نیاز به تاییدجمشیدی پیدا کرده؟بابا دست خوش،توچرا بازی خوردی موندم توش به خدا،تاحالا ازنزدیک با این یارو صحبت کردی؟ دیدیش؟قبل ازاینکه بگیرنت یه ته درایت وعقلی ازت سراغ داشتم،فکرکنم بچه های بالا ازت تعهد سفت گرفتن که ازش استفاده نکنی،الان که اینو میخونی براش داری خبرو بهتره تا فردا صبح ازمن نصیحت بود وگفتن ،حال خود دانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.